کد خبر : 1349059 | 22 مرداد 1395 ساعت 14:24 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

وعده منصوریان عملی نشد

دو ملی‌پوش از استقلال کم شد

سرمربی استقلال علاوه بر ناکامی در نتیجه‌گیری به نظر می‌رسد در وعده‌هایی که داده هم ناموفق بوده است.

دو ملی‌پوش از استقلال کم شد

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که استقلال برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات در تلاطم بود مصاحبه‌های علیرضا منصوریان یک پیام مشخص داشت و آن هم این بود که هر بازیکنی که می‌خواهد به تیم‌ملی برود باید یا با استقلال قرارداد امضا کند یا با پرسپولیس.


منصوریان به جز اینکه در نتیجه‌گیری ناموفق بوده است به نظر می‌رسد در پایان هفته چهارم لیگ‌برتر وعده‌هایش هم عملی نشده است. در 4 هفته اخیر لیگ استقلال نه خوب بازی کرده، نه نتیجه گرفته و نه بازیکنانش توانسته‌اند نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنند.


بختیار رحمانی در اردوی قبلی تیم‌ملی که قرار بود در ارمنستان برگزار شود اما لغو شد در لیست کی‌روش حضور داشت اما او فقط به خاطر بازی‌هایش در استقلال خط خورد. این موضوع می‌تواند نشان دهد که استقلالی شدن او در دعوت شدنش به تیم‌ملی نتیجه‌ عکس داشته است.


همچنین خسرو حیدری که پای ثابت اردوهای تیم‌ملی بود با وجود نمایش قابل قبول در 4 هفته اخیر استقلال تنها به خاطر نمایش ضعیف این تیم در 4 هفته اول از تیم‌ملی دور ماند و به احتمال زیاد دو بازی اول ایران در انتخابی جام‌جهانی را از دست می‌دهد مگر اینکه بازیکنی در اردو مصدوم شود و کی‌روش تصمیم بگیرد او را به تیم‌ملی دعوت کند.

دیدگاه‌ها