کد خبر : 1349951 | 25 مرداد 1395 ساعت 05:10 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تیراندازان المپیکی وارد تهران شدند

تیراندازان المپیکی ایران با پایان رقابت های تیراندازی سی و یکمین دوره بازی های المپیک در ریودوژانیرو بامداد دوشنبه با کسب دو عنوان ششمی و هشتمی وارد تهران شدند.

تیراندازان المپیکی وارد تهران شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، تیم ملی تیراندازی ایران متشکل از نجمه خدمتی، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ و گلنوش سبقت الهی که هفتم مردادماه به منظور شرکت در رقابت های دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به ریودوژانیرو سفر کرده بودند، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد دوشنبه وارد تهران شدند.

 

نجمه خدمتی تیرانداز جوان کشورمان در این رقابت ها در دو ماده تفنگ بادی 10 متر و سه وضعیت زنان شرکت کرد و پس از آنکه نتوانست در رشته 10 متر بادی حتی به فینال راه یابد، در رشته سه وضعیت راهی فینال شد و در جمع هشت تیرانداز فینالیست هشتم شد.

 

الهه احمدی پرسابقه ترین تیرانداز المپیکی ایران که در المپیک لندن نیز به رقابت با حریفان پرداخته بود در این دوره از رقابت ها در ماده تفنگ بادی 10 متر مسابقه داد. وی پس از صعود به فینال توانست رده ششم را بدست آورد که تکرار مقام قبلی وی در المپیک لندن بود.

 

اما سه تیرانداز دیگر ایران شامل گلنوش سبقت الهی، مه لقا جام بزرگ و پوریا نوروزیان نتوانستند به فینال موادی که در آن شرکت داشتند، راه یابند.

 

سکینه خدابنده لو مربی تیم تفنگ و ابراهیم اینانلو مربی تیم تفنگ همراه این تیم وارد تهران شدند.

 

سی و یکمین دوره بازی های المپیک با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 15 مرداد ماه آغاز شده و 31 همین ماه با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

دیدگاه‌ها