کد خبر : 1349981 | 25 مرداد 1395 ساعت 10:08 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

سایت sovsport روسیه مدعی شد

آزمون در نزدیکی اسپارتاک مسکو و لیورپول

رسانه های روسی همچنان بر جدایی مهاجم ایرانی روستوف پافشاری کرده و حالا در جدیدترین اخبار از حضور این بازیکن در تیم های سرشناس خبر می دهند.

آزمون در نزدیکی اسپارتاک مسکو و لیورپول

به گزارش "ورزش‌سه"،  سردار آزمون مهاجم جوان و ملی پوش ایرانی با رفتن قربان بردی اف از نیمکت رهبری روستوف عزم خود را برای جدایی از نایب قهرمان روسیه جزم کرده است و در این بین باشگاه هم مخالفتی با فروش این بازیکن و حل برخی مشکلات مالی اش ندارد.


در شرایطی که سردار در هفته های گذشته سوژه رسانه های معتبر اروپایی در واپسین روزهای بازار تابستانی شده بود این بار سایت معتبر sovsport روسیه بر فروش این بازیکن به دو باشگاه اسپارتاک مسکو و لیورپول تاکید کرد و نوشت:« آزمون به شدت مورد توجه تیم های اسپارتاک مسکو و لیورپول انگلیس قرار گرفته و نمایندگان این باشگاه ها مذاکرات خود با روستوف و مدیربرنامه های این بازیکن را آغاز کرده اند».


با توجه به این که قربان بردی اف با باشگاه اسپارتاک برای نشستن روی نیمکت رهبری به توافق نهایی رسیده به احتمال فراوان باید این باشگاه پرافتخار روسی را مقصد نهایی ازمون دانست به خصوص که پیشنهاد 8.5 میلیون یورویی این باشگاه نیز روستوفی ها را وسوسه کرده است.

دیدگاه‌ها