کد خبر : 1350172 | 25 مرداد 1395 ساعت 21:42 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقانلو:

تکواندوکاران ایران مدعی کسب مدال هستند

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در المپیک ریو گفت: هر سه نماینده تکواندو ایران در المپیک مدعی کسب مدال هستند و دلم برای کسب مدال روشن است.

تکواندوکاران ایران مدعی کسب مدال هستند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا بیژن مقانلو افزود: 2،5 سال منتظر چنین مسابقه و روزی بودیم و انشاءالله ملی پوشان بتوانند مزد زحمات خودشان را بگیرند.وی اظهار داشت: همه مدعیان تکواندو برای گرفتن مدال طلا به ریو آمده اند و 95 درصد ورزشکارانی که اینجا هستند تجربه حضور در گرند پری (جایزه بزرگ) را داشتند و اگر مستقیم و با سهمیه قاره ای وارد المپیک شده اند از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

 

مقانلو ادامه داد: سه ملی پوش تکواندو مردان ایران نیز از این امر مستثنی نیستند و مدعی کسب مدال طلا هستند و اگر بتوانند از فرصت هایی که خلق می کنند حداکثر استفاده را بکنند، نتیجه مطلوب را خواهند گرفت. با کمک و مهارت های ذهنی می توانند مهارت اجرایی را به نحو احسن انجام دهند.وی در پایان تصریح کرد: فکر می کنم کسب مدال امر غیر قابل دسترسی نیست و می توانیم به مدال برسیم.کیمیا علیزاده، فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی تکواندوکاران المپیکی ایران هستند که از 27 الی 31 مردادماه روی شیاپچانگ می روند.

دیدگاه‌ها