کد خبر : 1350429 | 26 مرداد 1395 ساعت 18:15 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

سایت Express روسیه مدعی شد

اسپارتاک آزمون و عزت‌الهی را از روستوف خرید

در پی جدی شدن حضور قربان بردی اف روی نیمکت رهبری باشگاه پرافتخار شهر مسکو سایت های روسی از توافق اسپارتاک و روستوف برای فروش ملی پوشان ایرانی خبر دادند.

اسپارتاک آزمون و عزت‌الهی را از روستوف خرید

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تا امروز تنها از سردار آزمون به عنوان هدف اصلی باشگاه اسپارتاک مسکو در نقل و انتقالات تابستانی نام برده می شد سایت Express روسیه مدعی شد باشگاه متمول و سرشناس مسکو در توافقی با باشگاه بحران زده روستوف توافقات نهایی برای خرید دو ملی پوش ایرانی را به دست آورده است.


سایت Express روسیه در همین خصوص نوشت:« با قطعی شدن حضور قربان یردیف روی نیمکت اسپارتاک مسکو علاوه بر سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی روستوف سعید عزت الهی هم به تیم پایتخت نشین منتقل خواهد شد. بردی اف فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را به مسئولان باشگاه اسپارتاک داده که در این فهرست علاوه بر چندین بازیکن روستوف نام تعدادی از ستارگان تیم های دیگر هم دیده می شود که جذب برخی از آنها غیر ممکن است اما خبر می رسد نمایندگان اسپارتاک  بر سر انتقال سردار آزمون و سعید عزت الهی  به اسپارتاک توافقات نهایی را با همتایان خود در روستوف انجام داده اند».


نکته جالب این که هر دوبازیکن ایرانی در حال حاضر با بردی اف در اردوی روستوف در شهر آمستردام حضور داشته و خود را برای دیدار حساس با آژاکس آمستردام در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند. جدالی که امشب بازی رفت خود را در ورزشگاه آمستردام آرنا پشت سر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها