کد خبر : 1350561 | 27 مرداد 1395 ساعت 01:03 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

باباجان‌زاده: شرمنده مردم و قلب بنا هستیم

کشتی‌گیر دسته سنگین‌وزن کشورمان گفت: تیم طلایی المپیک لندن در المپیک ریودوژانیرو ناکام ماند و همه ما از این بابت بسیار شرمنده مردم هستیم.

باباجان‌زاده: شرمنده مردم و قلب بنا هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بشیر باباجان‌زاده کشتی‌گیر فرنگی‌کار کشورمان در دسته 130 کیلوگرم که نتوانست به مدالی در این رقابت‌ها دست پیدا کند، گفت: تیم طلایی المپیک لندن در المپیک ریودوژانیرو ناکام ماند و همه ما از این بابت بسیار شرمنده مردم هستیم.

 

وی افزود: اما عزیزان فراموش نکنیم که شاگردان بنا به فرماندهی آقای بنا روزی مرد میدان‌های بزرگ بودند. روزی باعث غرور و افتخار ایران عزیز بودند و حماسه‌های بزرگ آفریدند. تمامی تیم‌های موفق امروز، برنامه چهار ساله برای موفقیت در المپیک‌ها را دارند اما تیم ما کمتر از یک سال است که دوباره زیر پرچم آقای خاص، کارش را آغاز کرده و دوباره آماده می‌شود برای ایجاد حماسه‌های تاریخی.

 

باباجان‌زاده اضافه کرد: به جای تخریب کردن بهتر است که حمایت بکنیم. استاد بنا قبل از مربیگری برای ما حکم پدر را دارند و هیچ فرزندی طاقت دیدن اشک‌های پدرش را ندارد. ما 6 فرزند امروز شرمنده قلب بزرگ پدرمان شدیم. استاد محمد بنا در تمام موفقیت‌هایی که به دست آوردند همیشه گفتند موفقیت ما، موفقیت ایران اما امروز در اوج ناراحتی، تنها و تنها به فکر مردم ایران بودند و شرمندگی که از طرف فرزندانش برای او به جا مانده بود.

 

این کشتی‌گیر سنگین وزن ادامه داد: از تمام ملت شریف ایران خواهشمندم مثل آقای بنا باشند که همان‌طور که موفقیت‌ها را حاصل تلاش گروهی می‌دانند، شکست‌ها را هم حاصل تلاش‌های گروهی بدانند. هیچ‌کدام از اعضای تیم رسماً خداحافظی نکرده و کشتی را ترک نکردند. ما همه آماده‌ایم برای جبران شرمندگی بزرگ‌مان در قبال آقای خاص کشتی فرنگی در میادین دیگر.

دیدگاه‌ها