کد خبر : 1351638 | 30 مرداد 1395 ساعت 15:25 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

گوستاوو پویت

آماده شکست دادن بارسا در نوکمپ هستیم!

گوستاوو پویت، سرمربی اروگوئه ای جدید باشگاه بتیس که خود زمانی در لالیگا برای ساراگوسا بازی می کرد از امادگی تیمش برای غافلگیر کردن بارسلونا سخن گفت.

آماده شکست دادن بارسا در نوکمپ هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در نوکمپ و از هفته اول لالیگا، بارسلونا میزبان بتیس خواهد بود. آبی اناری ها در سال های اخیر همواره موفق به شکست بتیس در خانه خود شده اند و امشب نیز شانس مسلم پیروزی محسوب می شوند.

 

 

1136490

 

 

پویت در مورد این بازی گفت:" نمی دانم بازی در نوکمپ می تواند یک بازی مناسب برای بازگشت من به اسپانیا پس از این همه سال باشد یا خیر ولی بازیکنانم و هواداران، بی صبرانه منتظر شروع این دیدار هستند.

مردم می گویند که بهترین زمان برای شکست بارسا همین هفته های ابتدایی است. همه تیم ها به دنبال یافتن یک فرمول جادویی برای شکست بارسا در نوکمپ هستند و این اصلا کار ساده ای نیست با این حال اطمینان دارم که می توانیم بارسا را در خانه اش شکست دهیم. تیم من برای این چالش بزرگ کاملا آماده شده است."

 

 

1135678

 

 

مهار مسی:" راهی برای مهار او وجود ندارد چون مسی روش بازی اش را با توجه به سیستم شما تغییر می دهد. در یک منطقه اگر او را مهار کنید، به سمت دیگر زمین می رود. او بازیکن فوق العاده قدرتمند از لحاظ ذهنی است. مسی همیشه به دنبال راهی است که شما نتوانید مهارش کنید. باید کاری کرد که او در موقعیت های یک به یک قرار نگیرد و همواره دو بازیکن مقابلش باشند که کار آسانی نیست."

"

دیدگاه‌ها