کد خبر : 1351890 | 31 مرداد 1395 ساعت 04:59 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: فعلاً برنامه خاصی ندارم

دارنده نشان برنز کشتی فرنگی گفت: پس از المپیک لندن ماندم تا در برزیل مدال طلا کسب کنم اما به مدال برنز رسیدم.

رضایی: فعلاً برنامه خاصی ندارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب 2 مدال برنز در بازی‌های المپیک 2016 ریو بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شدند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

 

قاسم رضایی اظهار داشت: از مدال برنزی که کسب کردم راضی هستم و این مدال را به همه ملت عزیزم تقدیم می‌کنم. کشتی فرنگی تمام تلاش خود را کرد تا بهترین نتایج را کسب کند و در پایان 2 مدال برنز کسب کردیم.

 

دارنده نشان برنز کشتی فرنگی در ادامه افزود: خدا را شکر می‌کنم که تلاش چند ماهه‌ام جواب داد و مدال برنز کسب کردم اما از کشتی فرنگی انتظارها خیلی بالا است متأسفانه اتفاقاتی که رخ داد باعث شد نتیجه خوبی نتوانیم کسب کنیم داوری‌ها و پشت‌پرده‌ها در این رقابت‌ها زیاد بود.

 

رضایی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بعد از المپیک لندن ماندم تا در المپیک برنز مدال طلا کسب کنم اما آن چیزی که می‌خواستم نشد و مدال برنز کسب کردم و به خاطر همین موضوع خدا را شاکرم. در المپیک همه کشورها حضور پیدا می‌کنند و همه به دنبال کسب مدال هستند. به هر حال هر کسی تلاش کند مدال کسب می‌کند آنها نیز آمدند و تلاش کردند و مدال هم به دست آوردند.

 

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بیش از 3 سال در اردوهای تیم ملی برای رسیدن به المپیک برزیل و کسب مدال تلاش کردم برنامه خاصی ندارم و یک مدت را به استراحت می‌پردازم.

دیدگاه‌ها