کد خبر : 1351989 | 31 مرداد 1395 ساعت 14:31 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

صمدیان: گسترش قطعاً به موفقیت می‌رسد

گسترش فولاد تبریز فصل را خوب شروع نکرد؛ اما شاهین صمدیان مربی این تیم اعتقاد دارد در ادامه می توانند در بین ٥ تیم بالای جدول قرار بگیرند و به موفقیت برسند.

صمدیان: گسترش قطعاً به موفقیت می‌رسد

شاهین صمدیان دستیار فراز کمالوند به "ورزش سه" می گوید: لیگ برتر با تیم گسترش فولاد و در سال دوم همکاری با فراز کمالوند تجربه خوبی است و با توجه به سازماندهی خوب باشگاه و مدیریت و کادر فنی با انرژی و کار بلد و بازیکنان مستعد و موثر آینده را برای این تیم خوب می‌بینم و قطعا در جدول در بین ۵ تیم بالا خواهیم بود. با توجه به تعطیلی لیگ فرصت مناسبی داریم تا به لحاظ بدنی و تاکتیکی و هماهنگی به حد قابل قبولی  برسیم و حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم. ضمن اینکه مثل سال قبل چهره های جوان و مستعدی را به فوتبال کشور معرفی خواهیم کرد.


صمدیان در ادامه می گوید: کار کردن در لیگ یک متفاوت است و بیشتر فیزیکی و درگیرانه بازیها انجام میشود. البته بعضی تیمها میل به بازی زیبا و مالکانه دارند ولی بیشتر تیمها مستقیم و نتیجه گرا بازی میکنند. لیگ یک هم هیجانات و جذابیتهای خاص خودش را دارد که قبلا این مهم را در تیم پارسه تجربه کرده ام.


مربی گسترش و سرمربی سابق پارسه در پایان می گوید: متاسفانه بعد از دو سال هنوز از پارسه طلبکار هستم و علیرغم پیگیریهای زیاد و نامه نگاریهای زیاد هنوز حق و حقوق  خودم را نگرفته ام. جالب است که تیم بادران امتیاز پارسه را خریده و علیرغم تلاش ما تیم بادران در لیگ یک مشغول بازی است و هیچ اقدامی هم در جهت احقاق حق ما انجام نداده اند. البته کمیته انضباطی و آقای دکتر اسدی قولهایی داده اند ولی هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده است. نمیدانم چرا نقل و انتقال انجام شده و پول زیادی هم رد و بدل شده ولی ما به حقمان نرسیدیم و حتی تماسی هم از باشگاه پارسه با بنده گرفته نشده است. این در حالی است که در طی دو سال فعالیت بنده در پارسه این تیم مدعی صعود به لیگ برتر بود و شرایط تیم عالی بود.

دیدگاه‌ها