کد خبر : 1352065 | 31 مرداد 1395 ساعت 18:03 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

درخواست جالب باشگاه بارسلونا از آژاکس

بارسلونا که خواهان جذب سیله‌سن، دروازه بان ملی پوش آژاکس است، از این باشگاه در خواست جالبی کرده است.

درخواست جالب باشگاه بارسلونا از آژاکس

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از درخواست براوو مبنی بر جدایی و پیوستن به منچسترسیتی، به سراغ گزینه های مختلف برای جانشینی این دروزاه بان شیلیایی رفت و سرانجام روی سیله‌سن، دروازه بان آژاکس به جمع بندی نهایی رسید.

 

به ادعای رسانه های بارسلونا دو باشگاه در این مورد به توافقات نهایی دست یافته اند و سیله‌سن قرار است با قراردادی 5 ساله به ارزش 13 میلیونی یورو به بارسا بپیوندد اما این خبر هنوز رسما اعلام نشده است.

 

 

1037310

 

 

اسپورت و موندو دپورتیوو در همین رابطه امروز گزارش دادند که بارسلونا و آژاکس هنوز بر سر یک مساله اختلافاتی دارند. بارسلونا از آژاکس درخواست کرده تا سیله‌سن در بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان برابر روستوف که چهارشنبه برگزار می شود به میدان نرود چرا که در این صورت ریسک مصدومیت سیله‌سن بالا خواهد رفت و طبعا در صورت مصدوم شدن، جذب او نیز منتفی خواهد شد اما آژاکس فعلا با این مساله موافقت نکرده است چرا که با تساوی 1-1 بازی رفت در آمستردام، بازی برگشت برای باشگاه هلندی اهمیت فراوانی دارد.

بدیهی است که در صورت مصدوم شدن سیسله سن، بارسلونا زمان کافی برای پیدا کردن جانشین براوو نخواهد داشت و به احتمال فراوان مانع جدایی این دروازه بان با وجود توافق قطعی اش با سیتی خواهد شد.

دیدگاه‌ها