کد خبر : 1352243 | 01 شهریور 1395 ساعت 13:49 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

کافی‌شاپ رفتن من به هیچ کس ارتباطی ندارد

روزبهانی: شب‌ها در ماشینم می‌خوابیدم

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل، گفت: مقصر صد درصد ناکامی من مسؤولان فدراسیون هستند و کافی‌شاپ رفتن من به هیچ کسی ارتباط ندارد.

روزبهانی: شب‌ها در ماشینم می‌خوابیدم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران پس از حضور در المپیک لندن و بعد از شکست حریف خود به کشورمان بازگشت و مسئولان فدراسیون بوکس بلافاصله نشست خبری در مورد ناکامی روزبهانی در المپیک برگزار کردند که رئیس فدراسیون بوکس در صحبت‌های خود مدعی شد که برای رسیدن احسان روزبهانی به ریو 400 میلیون تومان فدراسیون هزینه کرده است.

 

ناطق نوری در صحبت‌های خود مدعی شد که وی پیش از اعزام به المپیک ساعت 10 شب در کافی‌شاپ‌ها حضور پیدا می‌کرده است.

 

احسان روزبهانی در مورد صحبت‌های احمد ناطق نوری و برای شفاف بودن دلیل شکست خود در المپیک برزیل نشست خبری برگزار کرد و در صحبت‌های خود اظهار داشت: من نمی‌خواهم فدراسیون را امروز بکوبم امروز آمده‌ام که پاسخ صحبت‌های چند روز مسؤولان فدراسیون را بدهم. دلیل اینکه برخی از دوستانم که قبل از المپیک همراهم بودند حالا تبدیل به دشمن شده‌اند را نمی‌دانم. آنها که مدعی شده‌اند برای من 400 میلیون هزینه کرده‌اند اصلاً چنین نیست. فقط یک سفر ایتالیا با رئیس فدراسیون و تیم ملی رفته‌ام و یک سفر دیگر به کشور چین نیز رفته‌ام. حضور در چین مربوط به یک ماه قبل از المپیک است. این تمام کاری بود که مسؤولان فدراسیون برای من انجام دادند در حالی که دو سال بود سهمیه گرفته بودم و می‌توانستم کارهای بیشتری را انجام دهم.

 

وی در ادامه در مورد هزینه اتاقی که پیش از تمرینات در آن استراحت می‌کرده، گفت: باید بگویم در ابتدای کار من در ماشینم می‌خوابیدم و اصلاً اتاقی نداشتم و بعد از آنکه اتاقی هم هماهنگ شد هزینه اسکان چندین ماهش را خودم پرداخت کردم. دانشمند دبیر فدراسیون شاهد این موضوع است که من هزینه شخصی را در حضور او کارت کشیده‌ام و پس از آن تمام هزینه‌های حضور من در هتل به پای کمیته ملی المپیک بود.

 

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: هتل آکادمی به من غذایی نمی‌داد به این دلیل که من پیش از المپیک در رژیم غذایی بودم و باید غذای سبک می‌خوردم، شام نمی‌خوردم و وعده ناهار آنجا هم چرب بود به همین دلیل با یک رستوران قرارداد بسته بودم و ناهارم را از آن رستوران تهیه می‌کردم. ای کاش رئیس فدراسیون می‌آمد و می‌دید که دوستان وی چطور 10 تا 10 تا غذاها را به اسم احسان روزبهانی می‌گیرند و به همراه خود می‌‌برند.

 

روزبهانی در مورد اخراج از تیم ملی، گفت: من دو سال پیش از اینکه سهمیه المپیک را بگیرم دیگر تیم ملی وجود نداشت که بخواهم عضو آن باشم یا اینکه از تیم ملی اخراج شوم. احمد ناطق نوری متأسفانه اطلاعات غلط دادند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما برای حضور در مسابقات لیگ حرفه‌ای به واسطه دکتر بهرامی‌نژاد رفته‌‌اید گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد حضور یک ورزشکار در APD از طریق حضور در مسابقات نیمه‌حرفه‌ای است و هیچ ورزشکاری خارج از این سیستم نمی‌تواند در این مسابقات حضور داشته باشد ضمن اینکه حضور من در لیگ حرفه‌ای افتخار برای کشورم است.

 

روزبهانی در پاسخ به صحبت‌های احمد ناطق نوری که مدعی شده بود وی تا 10 شب در کافی‌شاپ‌ها حضور داشته، گفت: اجازه نمی‌‌دهم هیچ کسی در مورد زندگی شخصی‌ام صحبتی کند و حضورم در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به هیچ کسی ارتباط ندارد. برای احمد ناطق نوری احترام بسیار زیادی قائل هستم اما چرا او تمرین‌های سخت احسان روزبهانی را ندیده و رستوران‌ رفتن‌هایم را دیده است هر چه بوده نوش‌جانم.

 

احسان روزبهانی در واکنش به این صحبت‌ها که برخی‌ها مدعی شدند او شانسی سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده است،‌ گفت: از کسی که سالیان سال است در بوکس فعالیت می‌کند این چنین صحبت‌هایی که مطرح کرده بعید است. من با ابروی پاره و بینی شکسته سهمیه المپیک برزیل را کسب کردم و حالا نمی‌دانم چرا همین آقایان که قبلاً با من دوست بودند حالا دشمن من شده‌‌اند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مشکلات پیش آمده را با حضور در فدراسیون به ناطق نوری نگفته است،‌عنوان کرد: چند بار این را گفته‌ام اما کسی گوش نکرده است احمد ناطق نوری حتی یک بار در تمرینات من حضور پیدا نکرده است تا مشکلاتم را به او بگویم. همین که احسان روزبهانی به المپیک رفته است و بوکس ایران سهمیه داشت و توانستم نام ایران را در المپیک ریو زنده نگه دارم برای آنها کافی است و بروند خدایشان را نیز شکر کنند.

 

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ادامه فعالیت تصمیم داری به کشور دیگر بروی یا خیر، گفت: پیشنهادهای خوبی هم داشتم که پول‌های خوبی هم می‌دادند اما تصمیم ندارم بروم.

 

وی در انتقاد به اینکه فدراسیون بوکس برای او مراسم بدرقه نگرفته است، گفت: همه فدراسیون‌ها برای ورزشکاران المپیکی خود مراسم بدرقه گرفتند اما بوکس که تنها یک سهمیه حضور در المپیک را داشت، کسی مراسمی برای من برگزار نکرد.

 

سؤال من این است که چرا کسی از احمد ناطق نوری سؤال نمی‌کند که این همه هزینه برای تیم ملی کرده است نتیجه آن چه شده است و فقط یک سهمیه المپیک کسب کرده که آن هم من در لیگ حرفه‌ای کسب کردم.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: صد درصد عدم کسب نتیجه من در المپیک برزیل مسؤولان فدراسیون هستند. برخی افراد کوچک هستند که نمی‌خواستند روزبهانی در برزیل نتیجه کسب کند.

 

وی تنها بوکسر المپیکی ایران در مورد علیرضا استکی، گفت: او یک مربی بدنساز بیشتر نیست فقط یک بار در لیگ برتر سرمربی تیم فولاد بوده که من هم در آن تیم حضور داشتم و تا به امروز هیچ تمرین تخصصی از او نگرفته‌ام. من بوکس را از کریمی یاد گرفتم و شاگرد او نبوده‌ام اما مثل اینکه استکی خیلی دوست دارد که من بگویم شاگرد او بوده‌ام اما به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. متأسفانه کودک درون استکی خیلی شیطان است.

 

روزبهانی در مورد عدم حضور در نشست خبری فدراسیون بوکس،‌ گفت: کسی به هیچ عنوان از من دعوتی نکرد حتی نگفته بودند که در این نشست حضور پیدا کنم. در غیر این صورت در نشست خبری حضور پیدا می‌کردم و حرف‌های امروزم را در همان نشست خبری مقابل اصحاب رسانه مطرح می‌کردم.

 

وی در واکنش به صحبت‌های مسؤولان فدراسیون بوکس که مدعی شده‌اند روزبهانی تافته جدا بافته است و بیشتر با مسؤولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارتباط دارد،‌ گفت: از همه مسؤولان وزارت ورزش کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم آنها خیلی برای احسان روزبهانی زحمت کشیدند.

 

وی در مورد اینکه آیا شما حقوق 2 میلیون تومانی دریافت می‌کنی یا خیر، گفت: من پس از کسب سهمیه المپیک چند ماه حقوق دریافت نکردم و پس از آن پیش سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان رفتم؛ او دستور دارد که حقوق من را پرداخت کنند و این حقوق ربطی به فدراسیون بوکس ندارد. حقوق احسان روزبهانی را وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پرداخت می‌کردند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم.

 

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود شما دو بار پاداش کسب سهمیه المپیک گرفته‌اید گفت: اصلاً‌چنین چیزی صحت ندارد و اگر آنها این صحبت‌ها را مطرح کردند لیست حقوقی‌ خودشان را بیاورند و نشان دهند. چون آنها مدعی هستند که همه چیز را ثبت شده دارند.

 

دیدگاه‌ها