کد خبر : 1352320 | 01 شهریور 1395 ساعت 19:21 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیمیا علیزاده در سه المپیک دیگر شرکت می کند

کرمی: کلینزمن، لوزانو و کی‌روش هم خائن‌اند ؟

یوسف کرمی دارنده مدال برنز المپیک آتن معتقد است که تکواندوکاران کاروان ایران در المپیک ریو در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند.

کرمی: کلینزمن، لوزانو و کی‌روش هم خائن‌اند ؟

یوسف کرمی در گفتگو با "ورزش‎سه" نتایج تیم ملی را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: به هر حال اتفاق جالبی برای تیم تکواندو رخ نداد و همه ما ناراحتیم. به خصوص ما تکواندوکارها در این باخت خودمان را شریک می‌دانیم و از همین‌جا از مردم عذرخواهی می‌کنم. بچه‌های ما هم ناراحت هستند. اگر تیم تکواندو بالا برود همه ما بالا می‌رویم و اگر بد باشد همه بد می‌شویم. کسی از این حرف‌های ما نباید ناراحت بشود.


وی ادامه داد: اگر از لحاظ فنی بخواهیم بررسی کینم بچه‌های ما توانایی خودشان را نشان ندادند و با 20 درصد از توانایی خود به میدان رفتند. اگر بچه‌های ما حتی نصف عملکرد خود را نشان می‌دادند می‌توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. من قبلا از مسابقات گفتم که هم می‌توانیم سه مدال بگیریم و هم ممکن است هیچ مدالی نگیریم المپیک جو خاصی دارد و بچه‌های ما تحت تاثیر شرایط قرار گرفتند و نتواستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذراند. امیدوارم از این شکست‌ها برای آینده درس بگیریم.

 

تکواندو کار سابق تیم ملی در مورد عملکرد کیمیا علیزاده اضافه کرد: کیمیا علیزاده با توجه به قد و قامتی که دارد برای تکواندو ساخته شده است. اگر کیمیا علیزاده تجربه داشت و تحت تاثیر جو مسابقات قرار نمی‌گرفت می‌توانست طلای مسابقات را هم بگیرد. امیدوارم در آینده بتواند با مدیریت خودش این راه را ادامه دهد. کیمیا سه المپیک دیگر می تواند در پیش رو داشته باشد ولی باید خودش را مدیریت کند.

 

قهرمان سابق جهان در مورد قرار گرفتن تیم ملی برابر آذربایجان و مزدور خواندن مهماندوست توسط رئیس فدراسیون عنوان داشت: این مسائل در دنیای حرفه‌ای وجود دارد. لوزانو با ایران مقابل آرژانتین به برتری رسید، کلینزمن با تیم ملی آمریکا در مقابل آلمان قرار گرفت، کیروش هدایت تیم ملی ما را برعهده گرفته! چطور می‌توانیم این آدم‌ها را خائن و مزدور بنامیم؟!

 

برنده مدال برنز المپیک آتن در مورد اینکه آیا او هم با پولادگر مشکل دارد خاطرنشان کرد: من شخصا هیچ مشکلی با کسی ندارم، اما تمام ورزشکاران تکواندو بعد از خداحافظی دیگر اسمی از آن‌‌ها برده نمی‌شود. تیم ملی در رده‌های مختلف تیم دارد ولی هیچ‌جایی از قهرمان‌های سابق استفاده نمی‌شود.

 

تکواندوکار اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا با ماندن رضا مهماندوست تیم ملی نمی‌توانست نتایج بهتری کسب کند، اظهار داشت: اگر مهماندوست می‌ماند شاید من هم می‌توانستم در لندن مدال بگیرم.با کنار گذاشتن مهماندوست ضربه بزرگی به کل تکواندو زدیم و با انتخاب غلط خود همه چیز را از بین بردیم.

 

کرمی عملکرد در خصوص عملکرد کادر فنی بیان کرد: متاسفانه عملکرد مربیان مناسب نبود و ما به کسانی باختیم که حتی نتوانستند به فینال برسند.


وی در پایان گفت: بچه‌های تیم ملی زحمت خود را کشیدند و امیدوارم در آینده دیگر این نتایج ضعیف تکرار نشود.

دیدگاه‌ها