کد خبر : 1352472 | 02 شهریور 1395 ساعت 15:00 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

توافق شفاهی بارسلونا با پاکو آلکاسر

بارسلونا با ستاره والنسیا به توافقات شفاهی دست یافته اما مدیرت این باشگاه همچنان در مورد خروج این بازیکن و رفتنش به بارسا مقاومت می کند.

توافق شفاهی بارسلونا با پاکو آلکاسر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش است تا هرچه زودتر و تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات، کار جذب یک مهاجم که بتواند ذخیره ای مناسب برای MSN باشد را به اتمام برساند. گزینه موردنظر آبی اناری ها کسی نیست جز پاکو الکاسر، ستاره خط حمله والنسیا.

 

 

1136990

 

 

هفته گذشته پیتر لیم، مالک والنسیا با رئیس باشگاه بارسلونا در مورد این انتقال وارد مذاکره شد و دو طرف به توافقات خوبی نیز دست یافتند اما لو رفتن این خبر باعث واکنش تند هواداران والنسیا و در نتیجه عقب نشینی مدیریت باشگاه شد. پیتراش و لای هون، مدیر ورزشی و رئیس باشگاه والنسیا به هواداران اطمینان دادند که آلکاسر به بارسلونا نخواهند رفت.

 

شب گذشته آلکاسر از ابتدا در ترکیب والنسیا برابر لاس پالماس به میدان رفت و نتوانست در شکست 4-2 تیمش کاری از پیش ببرد. او از سوی دسته ای از هواداران مورد تشویق و از سوی دسته ای دیگر مورد اعتراض قرار کرفت و دلیل این اعتراضات، سکوت آلکاسر در مورد شایعات اخیر بوده است.

 

موندودپورتیوو در همین رابطه امروز گزارش داد که این بازیکن با مسئولان بارسا به توافق رسیده اما مخالفت مدیر والنسیا فعلا مانع انتقال وی به نوکمپ شده است. والنسیا برای رعایت فیرپلی مالی نیاز مبرم به فروش بازیکن دارد و ممکن است در نتیجه فشار مسئولان بارسا، در نهایت آلکاسر با 30 میلیون یورو پیراهن باشگاه کاتالانی را بر تن کند.

دیدگاه‌ها