کد خبر : 1352614 | 03 شهریور 1395 ساعت 10:25 | 109.4K بازدید | 8 دیدگاه

هیات مدیره استقلال به حمایت از سرمربی تاکید کرد

تکذیب شایعه برکناری منصوریان (رسمی)

در پی اوج گیری شایعات در قبال جایگاه سرمربی جوان استقلال بعد از نتایج ضعیف هفته های ابتدایی باشگاه استقلال به حمایت کامل از منصوریان پرداخت.

تکذیب شایعه برکناری منصوریان (رسمی)

به گزارش "ورزش‌سه"، تنها کسب دو امتیاز از چهاربازی ابتدایی و قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول کافی بود تا شایعات در قبال جایگاه علیرضا منصوریان روی نیمکت رهبری استقلال به اوج خود برسد و همه جا صحبت از اولتیماتوم و ... به این مربی شنیده شود. در این بین نتایج ضعیف در بازی های دوستانه هم مزید بر علت شد تا همه چیز به یکباره بر علیه منصوریان شود.


با وخیم تر شدن اوضاع هیات مدیره باشگاه استقلال در بیانیه ای به حمایت از سرمربی تیم پرداخت و اعلام کرد همدلی کامل بین ارکان باشگاه وجود دارد و سرپرست محترم باشگاه نیز برابر اختیارات تفویض شده از سوی هیات مدیره فعالیت خواهد نمود.دراین اطلاعیه آمده است:« کلیه امکانات لازم انسانی و تدارکاتی اعم از جذب سرمربی و بازیکنان و تمهید اردوی آمادگی و پرداخت مبالغ اولیه قراردادها با تلاش هیات مدیره فراهم گردیده و مجموعه مدیریت ارشد باشگاه استقلال از تیم بزرگسالان باشگاه و در راس آن سرمربی این تیم حمایت کامل کرده و القای دوگانگی بین مدیریت ارشد و مدیریت اجرایی وجاهتی ندارد.شایسته است کلیه مدیران و اعضای باشگاه مروج پیام وحدت و همدلی بین همه ارکان باشگاه باشند تا به لطف الهی تیم به جایگاه واقعی خود یعنی صدر جدول بازگردد».


این بیانیه در حالی صادر و از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی حمایت شد که روز گذشته حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال مدعی شده بود دو بازی آینده این تیم برابر ماشین سازی و پرسپولیس در دربی پایتخت نقش تعیین کننده ای در حمایت باشگاه از منصوریان خواهد داشت. نکته ای که خود منصوریان هم به آن اشراف کامل دارد و باید در فرصت یک ماه باقی مانده تا این بازی ها شاگردانش را به اوج آمادگی رسانده و جایگاهش روی نیمکت را تثبیت کند.

دیدگاه‌ها