کد خبر : 1352646 | 03 شهریور 1395 ساعت 12:05 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: نساجی با این هودارانش غمی ندارد

قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر گفت: تیم مس کرمان تیم بزرگیست که می تواند یکی از مدعیان این فصل باشد، اما ما هم نساجی هستیم.

رمضانی: نساجی با این هودارانش غمی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالحمید رمضانی در رابطه وضعیت نساجی اظهار داشت: مس کرمان هم از جمله تیم های خوب لیگ یک کشور است. این تیم ریشه دار است و سابقه حضور در لیگ برتر و حتی جام باشگاه های آسیا را هم دارد. از مدیریت خوب و منسجمی برخوردار است و یک مربی با تجربه را هم دارد. قطعا این تیم هم از مدعیان صعود به لیگ برتر می باشد. اما با همه این وجود ما هم نساجی هستیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم. به خصوص که در یک بازی خانگی پذیرای تیم خوب مس کرمان هستیم.

 

رمضانی در ادامه تصریح کرد: به جز بازی اول که آن هم هنوز به هماهنگی های لازم نرسیده بودیم، در دو بازی هفته های دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم. به خصوص در هفته دوم که میزبان بودیم و هواداران ما نشان دادند که سلاح پنهان ما می باشند. ما تا زمانی که این هواداران را داریم هیچ غمی نداریم.

 

وی افزود: در این بازی نیز به جز توانمندی های تیم مان، روی هواداران مان نیز حساب ویژه ای باز کرده ایم.

 

رمضانی در خامه نیز گفت: امیدوارم که مشکلات مالی باشگاه نساجی نیز حل و فصل شود تا این تیم خوب و شایسته  و ریشه دار بتواند با حداکثر توان و قدرت خود این فصل را ادامه دهد. 

دیدگاه‌ها