کد خبر : 1353263 | 06 شهریور 1395 ساعت 14:23 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی: گلر و هافبک وسط اروپایی در تمرین نفت شرکت می‌کنند

انتقال حقدوست به استقلال نهایی نشده

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران گفت: یک گلر و هافبک وسط خارجی در تمرینات نفت شرکت خواهند کرد.

انتقال حقدوست  به استقلال نهایی نشده

حسین قدوسی در گفت و گو با "ورزش سه" افزود: در پی انتقال شیخ ویسی به استقلال خوزستان و اعلام نظر آقای دایی  گلر و هافبک وسط برای شرکت در تست به‌زودی در تمرینات حضور خواهند یافت.


قدوسی تصریح کرد: در پی هماهنگی کادر فنی و باشگاه قرار است یک گلر اهل بالکان در تمرینات شرکت کند. این گلر احتمالاً اواسط هفته در تمرینات شرکت خواهد کرد. همچنین یک هافبک وسط بلژیکی دورگه نیز در تمرین دوشنبه حضور خواهد یافت و پس از اعلام نظر نهایی سرمربی درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد.

مشاور ویژه باشگاه نفت درباره وضعیت تیم گفت: اقای دایی در همان جلسه نخست خود با مسوولان باشگاه با توجه به استارت دیرهنگام تمرینات تیم تاگید کرد با توجه به زمان از دست رفته و از آنجایی که زمان چندانی تا شروع بازی‌ها باقی نمانده تیم پس از پایان هفته چهارم در سرعین اردو خواهد زد.این اردو هم برپا شد و تیم پانزده جلسه در سرعین به تمرینات هوازی، کار با وزنه و البته تمرینات تاکتیکی و کار با توپ پرداخت و دو بازی تدارکاتی هم مقابل دو تیم از لیگ یک و سه باشگاه‌های کشور برگزار کرد و به برتری دو بر صفر مقابل شهرداری اردبیل و پدیده پارس اباد اردبیل دست یافت. خوشبختانه تیم از شرایط مطلوبی برخوردار است و به رغم پیوستن پنج بازیکن نفت به تیم‌های سرخابی و جدایی ستاره‌های اسمی تیم نفرات جدید خوبی جذب شده‌اند که با درایت کادر فنی و تلاش خودشان بازدهی و اثرگذاری خوبی در چهار هفته نخست داشته‌اند. خوشبختانه تیم از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و آقای دایی نیز به دورنما و آینده تیم و کسب نتایج مطلوب بسیار امیدوارند.


مدیر روابط عمومی نفت درباره آخرین وضعیت انتقال مجتبی حقدوست به استقلال گفت: مذاکراتی انجام شده اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته. در واقع شرایط مالی انتقال به استقلال اعلام شده اما هنوز توافق نامه‌ای صورت نگرفته و هر انتقالی هم انجام شود این انتقال قرضی و موقت خواهد بود.

دیدگاه‌ها