کد خبر : 1353439 | 07 شهریور 1395 ساعت 09:53 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

جام‌بزرگ: نتیجه المپیک برایم کابوس است

ملی‌پوش تیراندازی بانوان ایران می‌گوید هنوز نتوانسته با نتیجه‌ای که در بازی‌های المپیک کسب کرده کنار بیاید.

جام‌بزرگ: نتیجه المپیک برایم کابوس است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مه‌لقا جام بزرگ یکی از بهترین تیراندازان ایران در ماده تفنگ سه وضعیت است. با توجه به عنوان خوبی که این ورزشکار در مسابقات آزمایشی که در برزیل برگزار شد، کسب کرد این امید وجود داشت تا در بازی‌های المپیک ریو بتواند بهترین نتیجه را بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد و در مقابل نجمه خدمتی که این ماده جزو تخصصش نبود نتیجه بهتری را گرفت. جام بزرگ در ریو با امتیاز 574 به رتبه  27 رسید و از صعود به فینال مسابقات بازماند.

 

مه‌لقا جام بزرگ در این باره اظهار داشت: تا 50 تیر اول همه چیز خوب پیش می‌رفت و حتی من جزو نفرات دوم و سوم بودم، اما 10 تیر آخر همه چیز خراب شد. فکر می‌کنم باید در این خصوص با لازلو سرمربی تیم ملی صحبت کنید و ببینید چه اتفاقاتی رخ داد. اصلا نمی‌خواهم در خصوص راند آخر صحبت کنم.

 

وی افزود: این نمره، نمره من نبود. در مدت دو سالی که تیر زده بودم شاید کمترین نمره‌ام 988 بوده، اما نمی‌دانم چرا در المپیک این نتیجه کسب شد. خودم هم اذیت شدم و هنوز نتوانسته‌ام با این موضوع کنار بیایم. بیشتر برایم یک کابوس است.

 

ملی‌پوش تیراندازی ایران با اشاره به مشکلاتی که در این چند سال ورزشکاران با آن مواجه بوده‌اند، تصریح کرد: نه تنها ما، بلکه همه رشته‌ها کمبودهایی را داشته‌اند. همه می‌دانند ما چقدر مشکل داشتیم. هر چقدر از نظر روانی و تکنیکی امکانات بیشتری بدهند تیم نتیجه بهتری می‌گیرد.

 

جام‌بزرگ در پاسخ به سوال دیگر فارس، مبنی براینکه بعد از نتایج شما در مسابقات آزمایشی المپیک این امیدواری وجود داشت در ریو نتیجه بهتری بگیرید، یادآور شد: خودم هم امیدوار بودم. همه پازل‌ها را به خوبی کنار هم چیده بودم. قبل از اعزام هم سلاح خدمتی و هم سلاح احمدی نو شد، اما من با همان سلاح قدیمی رقابت کردم. قبل از اعزام به همه گفتم من برای این بازی‌ها خیلی تلاش کرده‌ام و تا اینجا هم خدا به من کمک کرده است برایم دعا کنید تا در المپیک هم خدا بخواهد اما ظاهرا قسمت نبود که در المپیک موفق باشم.

دیدگاه‌ها