کد خبر : 1353679 | 08 شهریور 1395 ساعت 10:16 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

راه‌آهن با تیم دومش مقابل استقلال بازی کرد؟

استقلال در بازی تدارکاتی با راه آهن یزدان در حالی با نتیجه دو بر یک پیروز شد که کادر فنی تیم راه آهن معتقد بود داور در اعلام پنالتی به سود استقلال مرتکب اشتباه شده است.

راه‌آهن با تیم دومش مقابل استقلال بازی کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، هم چنین بعد از بازی مهدی پاشازاده سرمربی تیم راه آهن به این نکته اشاره کرد که تیمش را در این بازی با 9 تغییر به نسبت بازی با فجر سپاسی به میدان فرستاده است و به نوعی تیمی که در بازی با استقلال بازی کرده است تیم دوم راه آهن بوده است.


ادعای مهدی پاشازاده بی اساس نیست. راه آهن یزدان در بازی با فجر سپاسی شیراز با این ترکیب به میدان آمد: وحید عزیزی، هادی شکوری 58- سجاد جوادی، بهمن شیروانی، صائب محبی، علی‌اکبر فرهنگ، میلاد ابطحی، محمدرضا سلیمانی، اویس کردجهان، میلاد زنیدپور 63- حمید طاهری‌فر، جواد مولایی 76- کریم ابراهیمی و محسن بیاتی‌نیا.


اما ترکیب اولیه تیم راه آهن یزدان در بازی با استقلال از این قرار بود: کسری کاظمی، میلاد زنیدپور، هادی شکوری، محمد شاه محمدی، علیرضا لطیفی، سیامک درگاهی، میلاد سلیمان فلاح، سجاد جوادی، رامین خسروی، کیانوش میرزایی و کریم ابراهیمی.


مقایسه این دو ترکیب نشان می دهد که ترکیب تیم راه آهن در بازی با استقلال به نسبت دیدار با فجر سپاسی تغییرات گسترده ای داشت.

دیدگاه‌ها