کد خبر : 1353991 | 09 شهریور 1395 ساعت 12:37 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

تندوران: اسم المپیک برای والیبال افتخار بود

مربی تیم ملی والیبال ایران می گوید: حضور در المپیک یک افتخار است، تمام مشکلات را بازیکنان به جان خریدند و در نهایت با انگیزه مضاعف به المپیک رفتند.

تندوران: اسم المپیک برای والیبال افتخار بود

به گزارش "ورزش سه"، حالا که تیم ملی والیبال از المپیک بازگشته است بررسی شرایط بازیکنان در ریو و نتایج مورد بررسی جدی قرار می گیرد. اینکه عده ای می گویند نتایج تیم ملی مورد رضایت نبوده است نظری مقابل صعود به دور دوم افتخار محسوب می شود قرار دارد. محمدرضا تندروان مربی تیم ملی ایران می گوید: «پروسه ای که تیم ملی برای رفتن به المپیک داشت به دلیل اینکه رفتن به المپیک یک رویا 52 ساله بود، قاعدتا قبل از انتخابی استرس و فشار زیادی را بازیکنان تحمل کردند. همین طور بازیکنان لهستان، فرانسه، تیم هایی که شانس حضور در المپیک را داشتند و بازی ها به قدری در ژاپن فشرده بود که واقعا بازیکنان هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی تخلیه شدند در واقع تورنمنت اصلی امسال تیم ملی که باید در اوج قرار می گرفتیم انتخابی المپیک در ژاپن بود و بعد از آن به دلیل آنکه 10 تا از بازیکنان از تورنمنت قبلی باید در لیگ جهانی استفاده می کردیم برای ما و برای همه تیم ها فرسایشی شد و بعد از اینکه ما آماده سازی خودمان را برای المپیک انجام می دادیم در واقع هر روز به این خستگی اضافه می شد ولی خب المپیک و اسمش و از نظر اینکه حضور در المپیک یک افتخار است، تمام این ها را بازیکنان به جان خریدند و در نهایت با انگیزه مضاعف به المپیک رفتند.»


او در ادامه گفت:« در واقع از دو منظر می توان به المپیک نگاه کرد؛ یک بحث عملکرد فنی و دیگری بحث نتیجه. ما از نظر نتیجه، نتایج خوبی را کسب کردیم چراکه هدفگذاریمان این بود که از این مرحله صعود کنیم ولی از نظر فنی نوساناتی بود چراکه مقابل روسیه ما، گیم سوم مقابل ایتالیا یا بازی با آرآرژانتین که بازی اولمان بود نوساناتی داشتیم اما در بازی با کوبا و مصر آمدیم و برای صعود جنگیدیم بازی خیلی خوبی مقابل لهستان از گیم دوم به بعد انجام دادیم و این یکی از بازی هایی بود که ما برگشت به والیبالمان فوق العاده عالی بود. در بازی ایتالیا معلوم بود که بچه ها هم قسم شده بودند و از نظر تاکتیکی و تکنیکی و روحی روانی کاملا آماده آمده بودند اما دیدید که ایتالیا با قدرت بیشتر توانست خودش را دیکته کند کمااینکه ما از گیم اول می توانستیم پیروز شویم و در نهایت من فکر می کنم در یک تورنمنتی که از نظر فنی در سطح متوسطی بودیم نتیجه خیلی خوبی را گرفتیم.»

دیدگاه‌ها