کد خبر : 1354501 | 11 شهریور 1395 ساعت 15:03 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا سهمیه آسیایی می‌خواهد

زینالی: از خودم ناراحتم

هافبک تیم سایپای تهران اعتقاد دارد باید تلاشش را بیشتر کند تابه ترکیب اصلی تیم برسد.

زینالی: از خودم ناراحتم

علی زینالی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی دوستانه روز گذشته تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام شد. دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند. اگرچه تیم پرسپولیس از ما بهتر بود اما ما نیز موقعیت های زیادی خلق کردیم و در مجموع به اهدافمان رسیدیم.


وی درباره درگیری های پیش آمده دربازی دیروز عنوان کرد: این درگیری ها روی سکو بود و ما متوجه مساله خاصی نشدیم. درباره مسائل داخل زمین هم باید بگویم این چیزها در فوتبال طبیعی است و نباید خیلی جدی بگیریم. مهم این بود که از نظر فنی کادرفنی دو تیم به اهدافی که داشتند، رسیدند.


هافبک سایپا درباره نیمکت نشینی های خود در 3 بازی گذشته لیگ برتر بیان داشت: من به جز پرسپولیس در سایر بازی های لیگ نیمکت نشین بودم و به عنوان یار ذخیره به میدان رفتم و این مساله نظر کادرفنی است. تمام تلاشم را می کنم که نظر کادرفنی را جلب کنم و به ترکیب اصلی برگردم. به هر حال هر بازیکنی نیمکت نشین است، ناراحت می شود اما ناراحتی ام از خودم است. چراکه باید تلاشم را بیشتر کنم و به ترکیب تیم برگردم.


زینالی در پایان افزود: تیم ما نسبت به سال های گذشته شرایط بهتری دارد. امسال با کادرفنی جدید و به ویژه حضور حسین فرکی انگیزه بچه ها بالا رفته و انشاءالله می توانیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم. ما نیاز به هماهنگی بیشتر داریم که امیدوارم خیلی زود به این مهم برسیم.

دیدگاه‌ها