کد خبر : 1355251 | 14 شهریور 1395 ساعت 18:50 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

پایان رویای هلندی شدن پدیده رئال مادرید

مارکو آسنسیو، پدیده جوان فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در آستانه تبدیل شدن به یک بازیکن ملی پوش اسپانیا است.

پایان رویای هلندی شدن پدیده رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو تا دو سال پیش یک بازیکن گمنام در فوتبال دنیا بود. او که از پدری اسپانیایی و مادرید هلندی در مایورکا متولد شده، برای همین شهر در دسته دوم فوتبال اسپانیا بازی می کرد که مورد توجه رئال و بارسا قرار گرفت و در نهایت رئالی ها با پرداخت 4 میلیون یورو او را به خدمت گرفته و تابستان گذشته به اسپانیول قرض دادند.

 

 

1139016

 

 

درخشش فوق العاده او با اسپانیول سبب شد تا زیدان تقاضای بازگشت آسنسیو به رئال را بدهد و همین اتفاق نیز افتاد. گل تماشایی او به سویا در سوپرکاپ اروپا و سوسیداد در هفته اول لالیگا سبب شد تا نام او بیش از همیشه بر سر زبان ها بیفتد.

 

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم جوانان اسپانیا را دارد، به دلیل مادر هلندی اش می تواند برای تیم ملی هلند نیز به میدان برود و حتی هواداران فوتبال هلند اکتبر گذشته با ایجاد هشتگ "#AsensioWillemsenInOranje" در توئیتر، خواهان بازی این بازیکن برای تیم ملی هلند شده بودند. نام خانوادگی دوم آسنسیو، "ویلمسن" است.

 

در هر صورت لوپتگی، سرمربی جدید اسپانیا، از آسنسیو برای بازی برابر بلژیک و لیختن اشتاین دعوت کرده و به ادعای رسانه های اسپانیایی، این امکان که او فردا برابر لیختن اشتاین به میدان برود بالاست و بدین ترتیب رویایی هلندی ها برای حضور آسنسیو در تیم کشورشان نقش بر آب خواهد شد.

دیدگاه‌ها