کد خبر : 1355454 | 15 شهریور 1395 ساعت 15:21 | 164.8K بازدید | 10 دیدگاه

بعد از فسخ قرارداد با سپاهان

پادوانی رسما استقلالی شد

لئوناردو پادوانی با فسخ قرارداد با تیم سپاهان به صورت رسمی به استقلال پیوست.

پادوانی رسما استقلالی شد

به گزارش "ورزش‌سه"،  این بازیکن هم اکنون در مسیر بازگشت به تهران از مسیر اصفهان است و تا پایان امروز قرارداد خود با استقلال را به ثبت خواهد رساند. بحث استقلالی‌شدن پادووانی مدت‌ها در رسانه‌ها مطرح شد اما این بازیکن به خاطر اینکه تا امروز نتوانسته بود قرارداد خود را با سپاهان رسما فسخ کند نمی‌توانست به پیشنهاد آبی‌های تهرانی پاسخ مثبت بدهد. باشگاه سپاهان این بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داده بود و به همین دلیل پادووانی حاضر نبود مبلغی برای فسخ قراردادش به این باشگاه پرداخت کند. با این حال امروز نماینده پادووانی در باشگاه سپاهان حاضر شد و بالاخره رضایتنامه این بازیکن صادر شد. استقلال بعد از مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان پادووانی را به جمع خود اضافه کرده است تا با حضور این بازیکن مشکلی برای خط دفاع استقلال به وجود نیاید.


پادووانی امشب قرارداد خود را در هیات فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد و از فردا در تمرینات آبی ها حاضر می شود. او سابقه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان و نفت‌تهران را دارد و استقلال چهارمین باشگاه ایرانی  این مدافع برزیلی خواهد بود که در گلزنی همواره یکی از بهترین مدافعان لیگ ایران بوده است. پادو با همین مهارت دو سال پیش دروازه استقلال که در آن زمان حراستش با محسن فروزان بود را باز کرد.


جالب اینکه پادو در شرایطی فسخ خود را از سپاهان گرفت که این باشگاه مبلغی وی را جریمه کرده که این مساله باعث ناراحتی این مدافع برزیلی شده است. او که سال گذشته به همراه لوسیانو پریرا به سپاهان رفته بود، در کل سال خوبی را در جمع زردها سپری نکرد و حالا امیدوار است با استقلال شروع مجددی در فوتبال ایران داشته باشد.

دیدگاه‌ها