کد خبر : 1355817 | 16 شهریور 1395 ساعت 18:17 | 163.4K بازدید | 8 دیدگاه

نقد داوری دیدار ایران چین

ممنون بابت پنالتی آقای محمد ادهم!

داور بازنشسته فوتبال ایران می گوید که داور پنالتی تیم چین را در دقایق پایانی اعلام نکرده است.

ممنون بابت پنالتی آقای محمد ادهم!

سعید مظفری زاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره قضاوت داور اردنی دیدار ایران برابر چین گفت: محمد ادهم، داور جوان و خوش استیل اردنی به درستی در دقایق ابتدایی بازی وحید امیری هافبک تیم ملی ایران را به خاطر خطای توام با بی ملاحظگی با کارت زرد جریمه کرد اما نکته قابل توجه اعتراض کادر فنی تیم ملی ایران به تصمیم درست داور بود که نشان می دهد کادر فنی تیم ایران برای اعتراض به تصمیمات داوری اصرار خاصی دارد.


داور بازنشسته فوتبال ایران در ادامه افزود: ادهم در جریان بازی با دوندگی زیاد و جایگیری مناسب بازی را در کنترل خود داشت. او تا پایان نیمه اول به درستی دو بار دیگر از کارت زرد خود برای جریمه بازیکن تیم ملی چین و مسعود شجاعی استفاده کرد که این موضوع نشان می دهد او در آینده حرف های در داوری آسیا برای گفتن خواهد داشت.

 

1140850


مظفری زاده در توصیف عملکرد داور اردنی در نیمه دوم، اضافه کرد: او تا دقایق انتهایی بازی در نیمه دوم عملکرد بسیار مناسبی داشت و بازی را بدون اشتباه پیش برد اما در دقیقه 86 پس از آنکه مدافع تیم ملی ایران اشتباه غیر منتظره ای را انجام داد، خطای سید جلال حسینی بر روی مدافع چینی از چشمان داور دور ماند تا بتوان گفت این بازی با یک اشتباه بزرگ داوری به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

دیدگاه‌ها