کد خبر : 1355919 | 16 شهریور 1395 ساعت 22:56 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوسیو:

تیته می‌تواند برزیل را قهرمان جام جهانی کند

لوسیو، مدافع سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که سلسائو با هدایت تیته می تواند بار دیگر به یکی از بهترین تیم های دنیا تبدیل شود.

تیته می‌تواند برزیل را قهرمان جام جهانی کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در چند سال اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در دو تورنمنت اخیر کوپا آمه‌ریکا به جمع چهار تیم پایانی هم نرسید. بعد از ناکامی این تیم در تابستان و اخراج کارلوس دونگا، تیته هدایت این تیم را برعهده گرفت و لوسیو معتقد است که این مربی باتجربه می تواند سلسائو را به روزهای خوبش برگرداند.


او به خبرنگاران گفت:" ما در اولین بازی برزیل با هدایت تیته دیدیم که تیم متحول شد و ما در انتظار دیدن پیشرفت بیشتر در زمین و در جدول مقدماتی جام جهانی هستیم. معتقدم که برزیل می تواند با تیته جام جهانی فوق العاده ای داشته باشد. ما دو سال برای آماده سازی زمان داریم و او می تواند یک فلسفه جدید در تیم جا بیندازد که برزیل را به یک قهرمانی دیگر در جام جهانی برساند."

 

1139220

 

در پیروزی 3-0 برزیل مقابل اکوادور، گابریل ژسوس نمایش فوق العاده ای داشت و لوسیو معتقد است که ستاره جدید منچسترسیتی می تواند در آینده کمک بیشتری به سلسائو بکند.
" او در اولین بازی اش فوق العاده بود. واقعا نمی توانست بهتر از این باشد. او او یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد و به هم تیمی هایش کمک کرد. او آینده فوق العاده ای در پیش دارد و ما او را حمایت می کنیم. امیدوارم او بتواند فرم خوبش را حفظ کند و گل های بیشتری برای برزیل بزند."

دیدگاه‌ها