کد خبر : 1356008 | 17 شهریور 1395 ساعت 11:55 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل: تاثیر مورینیو بر یونایتد مشهود است

پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد مدعی شد که سیتی پیشرفت خوبی در چند سال اخیر داشته ولی معتقد است که منچستریونایتد تیم هیجان انگیز و جذاب این فصل است.

اشمایکل: تاثیر مورینیو بر یونایتد مشهود است

به گزارش "ورزش سه"، اشمایکل که سالها در یونایتد گلری کرد،‌در نهایت فوتبالش را در سیتی و در سال 2003 به پایان رساند. گلر دانمارکی 5 قهرمانی لیگ برتر با یونایتد کسب کرده و حال تیم سابقش را از بهترین های این فصل می‌داند.


او گفت:" دربی از آن دسته بازی های حساس فصل است، مثل وقتی که در لیست بازی ها به دنبال تقابل لیورپول و منچسترسیتی هستید. در دوران بازی من ، بازی های آرسنال هم حساس بود ولی امروز دیگر کسی خیلی دنبال بازی‌های آنها نیست. سیتی  پیشرفت خیلی خوبی در این چند سال اخیر داشته است و حالا به یک قدرت فوق‌العاده تبدیل شده اند. پپ گواردیولا مربی آنهاست. منابع بی نهایت برای ساخت تیم دارند و شاید بهترین امکانات ورزشی جهان را دارند."

 

1138404

 


اشمایکل درباره یونایتد گفت:" شاید آنها در چند فصل اخیر خیلی خوب نبوده اند و افت و خیزهایی داشته اند. نتایج و نمایش‌های آنها ثبات نداشته، گاهی خوب و گاهی خیلی خیلی خبد. ولی همه چیز حالا عوض شده است. حالا خوزه سرمربی آنهاست و بسیار هم خوب کار کرده است. می‌توان تاثیر عملکرد او را در بازی تیم به وضوح دید."

دیدگاه‌ها