کد خبر : 1356100 | 17 شهریور 1395 ساعت 17:34 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی: همیشه برای دایی آرزوی موفقیت می‌کنم

رضا نوروزی بازیکن صنعت نفت آبادان معتقد است بازی‌های بعد از وقفه نتایج نامشخصی در ادامه لیگ به همراه دارد.

نوروزی: همیشه برای دایی آرزوی موفقیت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رضا نوروزی ابتدا در مورد رقابتشان با تیم هم نام تهرانی‌شان گفت: نفت تیم خوبی است و فکر می‌کنم در این تعطیلات تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشتند. معتقدم بازی سختی را پیش رو داریم چراکه در تهران هم مقابل آنها باید مسابقه بدهیم ولی در نهایت صنعت تمام تلاشش را برای کسب نتیجه خوب بکار می‌بندد.


وی درباره اینکه برنده این بازی خواهند بود خاطرنشان کرد: نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما قطعا برای برد به میدان می‌رویم تا بتوانیم خودمان را در بالای جدول نگه داریم. اگرچه برای تیم آقای دایی در ادامه فصل آرزوی موفقیت و کسب نتایج خوب را دارم اما ما در این بازی از تمام انرژی‌مان در حمله استفاده خواهیم کرد.


او در خصوص تغییرات حاصل شده در روند بازی‌ها به دلیل وقفه ایجاد شده در لیگ را اینطور بازگو کرد: تعطیلات همیشه در ادامه روند تیم‌ها خیلی تاثیرگذار است، بدنسازی سنگینی که در این مدت تیم‌ها انجام می‌دهند به طور قطع روی قوی جسمانی بازیکنان در ادامه تاثیر می‌گذارد. در روند مسابقات وقفه بیافتد خب به طبع خیلی شرایط سختی است. امیدوارم این تعطیلات لیگ کمتر شود، چراکه این موضوع هم به نفع بازیکنان، هم تیم‌ها و همه است.


نوروزی در پاسخ به پیش‌بینی دربی سرخابی‌ها نتیجه را به نفع سرخپوشان می‌داند: با توجه به نتایجی که پرسپولیس تا به امروز کسب کرده از نظر روحی شرایط بهتری دارد، اگرچه خودم قلبا دوست دارم سرخپوشان ببرد. این بازی با سایر بازی‌های لیگ فرق می‌کند و نمی‌توان پیش‌بینی دقیق و درستی کرد اگرچه فوتبال هم غیرقابل پیش‌بینی است. اما همانطور که گفتم بیشتر از هر چیز دوست دارم پرسپولیس ببرد.

دیدگاه‌ها