کد خبر : 1356302 | 18 شهریور 1395 ساعت 17:42 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش رکورد

بالا گرفتن تنش بین رئال و بنفیکا

باشگاه رئال مادرید از بنفیکا به دادگاه حکمیت ورزشی شکایت کرده است.

بالا گرفتن تنش بین رئال و بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، موضوع شکایت رئال به فروش ازکیل گارای از سوی باشگاه بنفیکا به زنیت در سال 2014 بر می گردد. گارای بین سال های 2008 تا 2011 بازیکن رئال مادرید بود و سپس از این تیم به بنفیکا پیوست.

در قرارداد دو باشگاه قید شده بود که در آینده اگر گارای از سوی بنفیکا به تیمی دیگر انتقال داده شود، نصف مبلغ فروشش به رئال خواهد رسید. بنفیکا سال 2014 با رقم 6 میلیون یورو این بازیکن را به زنیت واگذار کرد و حالا رئالی ها معتقدند که بنفیکا در این زمینه شفاف سازی نکرده است.

باشگاه مادریدی معتقد است که بنفیکا، گارای را با رقمی بالاتر به زنیت فروخته است چون در همان مقطع، گارای پیشنهادی 15 میلیون یورویی از بایرن داشت و اینکه او تنها با 6 میلیون یورو به زنیت ملحق شده باشد غیرمنطقی است.

 

 

1141309

 

 

رئیس باشگاه بنفیکا در همین زمینه به نشریه رکورد گفت:" واقعا دلیل این شکایت را درک نمی کنم. تابستان 2014، گارای به ما اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد را ندارد و بهتر است به وی اجازه جدایی بدهیم. در نهایت نیز او با 6 میلیون یورو به زنیت رفت.

این مساله مثل سفیدی برف شفاف است. گارای یک سال بعد بازیکن آزاد بود و هیچ باشگاهی از جمله بایرن برای چنین بازیکنی 15 میلیون یورو پرداخت نمی کند.

ما امسال قصد بازگرداندن گارای را داشتیم ولی زنیت برای او 20 تا 25 میلیون یورو می خواست. در این زمینه همه چیز شفاف است. ما با رئال روابط خوبی داشتیم اما از حالا دیگر اینگونه نخواهد بود."

 

طبق گزارش این نشریه، گارای در دادگاه حکمیت ورزشی به نفع بنفیکا شهادت داده است.

دیدگاه‌ها