کد خبر : 1356497 | 19 شهریور 1395 ساعت 16:14 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش تند زیدان بر علیه حکم محرومیت فیفا

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نششت خبری امروز خود به تندی بر علیه محرومیت رئال از جانب فیفا واکنش نشان داد.

واکنش تند زیدان بر علیه حکم محرومیت فیفا

به گزارش "ورزش سه"، رئال به دلیل زیر پا گذاشتن قانون در جذب بازیکنان زیر 18سال، به یک سال محرومیت از خرید بازیکن محروم شده و جالب اینکه فرزندان زیدان نیز به همین دلیل قادر به بازی نخواهند بود. 3 فرزند زیدان برای تیم های پایه ای رئال بازی می کنند و یکی از دلایل محرومیت رئال، جذب غیر قانونی آنها بوده است.

 

 

1141488

 

 

زیدان در نشست خبری بازی با اوساسونا گفت:" هیچ چیز در این زمینه را درک نمی کنم و تنها در مورد خودم می توانم صحبت کنم. باشگاه سعی دارد کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به طور دقیق تر می توانم در مورد فرزندانم حرف بزنم.

 

آنها تمام عمرشان را در مادرید زندگی کرده اند. این محرومیت کاملا ناعادلانه و غیرمنصفانه است. اینکه فرزندانم نمی توانند فوتبال بازی کنند، باورنکردنی است. از این موضوع واقعا آزرده خاطر شده ام.

امیدواری کامل به دادگاه حکمیت ورزشی دارم و اطمینان دارم حقمان را آنجا خواهیم گرفت. هنوز با فرزندانم صحبت نکرده ام ولی باید با آنها در این مورد حرف بزنم و آرامشان کنم. آنها باید صبر داشته باشند. چیزی بیش از این نمی توانم بگویم و فقط اینکه باشگاه تمام تلاشش را برای برگرداندن این رای خواهد کرد."

دیدگاه‌ها