کد خبر : 1356565 | 19 شهریور 1395 ساعت 19:04 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی شنای جانبازان:

ماده 50 متر از مواد سخت پارالمپیک است

سرمربی تیم ملی شنای پارالمپیک ایران از عملکرد ایزدیار اظهار رضایت کرد و گفت: ماده 50 متر آزاد جزو مواد سخت پارالمپیک است و رقابت با رکورداران برتر جهان در این ماده بسیار سخت است.

ماده 50 متر از مواد سخت پارالمپیک است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا به پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ، محمد حسین اقبالی افزود: عملکرد ایزدیار باید با توجه به امکانات شنای کشور برای معلولان مورد ارزیابی قرار گیرد که با توجه به امکانات موجود انتظار ما از شاهین ایزدیار همین بود ، ضمن اینکه این شناگر رکورد خود در دو ماده رقابتی را طی دو روز این رقابت ها ارتقا بخشید.


ایزدیار امروز (جمعه) در جریان دومین روز بازی های پارالمپیک در ماده 50 متر آزاد با ثبت زمان 25 ثانیه و 32 صدم ثانیه در گروه خود پنجم شد و از صعود به مرحله فینال این ماده بازماند.


وی افزود: موفقیت در این ماده بسیار دشوار است چون رکورد داران شنای جهان در این ماده حضور دارند و برای سخت بودن این گروه کافی است بدانید رکورد این معلولان از رکورد شناگران سالم ایران نیز بالاتر است.


پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 162 کشور جهان آغاز شده و تا 28 شهریورماه ادامه دارد.


کاروان ورزشی پارالمپیک ایران با 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در ا ین رقابت ها شرکت کرده است و با گذشت دو روز از رقابت ها موفق به کسب یک مدال نقره از سوی سامان پاکباز در رشته دوومیدانی شده است.

دیدگاه‌ها