کد خبر : 1356745 | 20 شهریور 1395 ساعت 12:55 | 136.4K بازدید | 0 دیدگاه

11 مرد منصوریان برای کسب اولین 3 امتیاز فصل

ترکیب احتمالی استقلال برابر ماشین‌سازی

سرمربی استقلال قصد دارد برای بازی با ماشین سازی از ترکیبی استفاده کند که این تیم پیش از بازی بزرگ با پرسپولیس اولین پیروزی خود را تجربه کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ماشین‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها بعد از 4 هفته ناکامی در کسب پیروزی امیدوار هستند که با ترکیبی که منصوریان برای بازی با ماشین سازی در نظر می گیرد بتوانند به اولین 3 امتیاز فصل خود برسند.

 


مهدی رحمتی با توجه به تمرینات فشرده ای که در مدت تعطیلات لیگ پشت سر گذاشته است فردا با آمادگی کامل در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

 


با توجه به اینکه پادوانی به تازگی به ترکیب استقلال اضافه شده است، در بازی فردا هم مثل بازی های گذشته مگویان و رابسون زوج دفاع وسط استقلال را تشکیل می دهند و وریا غفوری در پست دفاع راست و یعقوب کریمی در پست دفاع چپ به میدان خواهند رفت.

 


از استقلال خبر می رسد که منصوریان قصد دارد با سیستم 1-3-2-4 بازی کند و به همین دلیل هم فرشید باقری و امید ابراهیمی 2 هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند. اگر اتفاق خاصی نیفتد خسرو حیدری و جابر انصاری دو هافبک راست و چپ استقلال خواهند بود و بختیار رحمانی تلاش می کند برای کاوه رضایی به عنوان تک مهاجم این تیم بازیسازی کند.

 


ترکیب احتمالی استقلال برابر ماشین سازی به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، بختیار رحمانی، خسرو حیدری و کاوه رضایی.

دیدگاه‌ها