کد خبر : 1356774 | 20 شهریور 1395 ساعت 13:55 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: در تعطیلات لیگ دو هدف را دنبال کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید که در تعطیلات لیگ برتر به دنبال هماهنگی بیشتر بازیکنان این تیم بوده است.

منصوریان: در تعطیلات لیگ دو هدف را دنبال کردیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ماشین سازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن کامل نشست خبری منصوریان به شرح زیر است:

 

اهداف استقلال در تعطیلات

در تعطیلات لیگ به دنبال دو هدف بودیم. هدف اول این بود که شرایط بدنی خود را خوب کنیم تا به شرایط ایده آل بدنی برسیم و دوم اینکه بازیکنان جدیدمان بتوانند با تمرینات بیشتر و بازی بیشتر هماهنگ تر شوند. همراه کادرفنی، بازیکنان استقلال هم همدلی داشتند و از بزرگان تیم مانند رحمتی و حیدری  تشکر می کنم که خیلی به ما کمک کردند تا کار پیش برود. یک تشکر هم از آقای افتخاری و دوستان هیات مدیره دارم. حمایت اطرافیان تیم همیشه به آدم دلگرمی می دهد. از آنها تشکر می کنم. ما بیشتری انرژی را از هوادارانمان می گیریم و با تمام وجود می خواهیم تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

 

از حضور ماشین سازی در لیگ خوشحالم
خوشحالیم که یک تیم استخوان دار تبریزی دیگر در لیگ برتر حضور دارد و نمایندگان فوتبال آذربایجان را به سه تیم رسانده است. از گذشته داربی تبریز جذابیت های زیادی داشت و از اینکه برابر آنها به میدان می رویم خوشحال هستیم. ماشین سازی تیم خیلی خوبی است و دوست خوبم رسول خطیبی تیم خوبی گردآوری کرده است. همه تیم ها برابر استقلال و پرسپولیس با قدرت وارد می شوند تا به فرم ایده آل برسند و دیده شوند. من در تعطیلات این را برای بازیکنانم تعریف کردم و به آنها گفتم باید تلاش بیشتری داشته باشند تا پیروز شوند. همه تلاش می کنند برابر ما بهترین بازی را بکنند. امیدواریم به یاری حق اولین سه امتیاز لیگ خود را بدست آوریم. فعل خواستن بین بازیکنان ما موج می زند. این پتانسیل فعلی را من ابتدای فصل در بازیکنانم ندیدم.

 

جذب پادوانی
این بازیکن در اوایل فصل قبل بازی نکردند و فکر می کنم به زودی فرم ایده آل برسد. او می تواند به ما خیلی کمک کند زیرا تجربه زیادی در این پست دارد. یک خرید دیگرمان هم مجتبی حق دوست بود. از نفتی ها تشکر می کنم. او یکسال قرضی به ما پیوسته و از دایی متشکرم که با یک تلفن اجازه داد تا او به جمع ما اضافه شود.

 

بسته بودن تمرینات استقلال
ما امروز می خواهیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم. اجازه دهید ما یک یا دوبار تمرین خود را ببندیم تا کار تاکتیکی کنیم. احترام خبرنگاران و هواداران بر ما واجب است.

 

گلایه از نشست های خبری
الان من همه اهالی رسانه را که اینجا هستند می شناسم ولی چند دفعه است که بعد از بازی خبرنگارانی در نشست خبری حاضر می شوند که من آنها را هیچگاه ندیده ام. یک بار یک نفر از آنها با من بحث جدی فنی می کرد و می گفت چرا فاصله خط دفاعی و هافبک استقلال فلان قدر است و از این صحبت ها. من مدیون اصحاب رسانه هستم ولی باید کیفیت نشست قبل و بعد از بازی ها یکسان باشد و من بدانم که با چه خبرنگار و از چه رسانه ای روبه رو هستم.

 

در مورد دربی بعدا حرف می زنم
تمرکز ما تنها بر روی بازی با ماشین سازی است و درباره دربی بعد از ماشین سازی صحبت می کنیم.

دیدگاه‌ها