کد خبر : 1356848 | 20 شهریور 1395 ساعت 19:03 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش:فردوسی‌پور؟مردم‌حامی‌اصلی‌تیم‌ملی‌اند

سرمربی تیم ملی گفت :به اکثر شهرهای ایران سفر کردم ، اکثرا یا به خاطر تماشای بازی های فوتبال بوده یا بازدید از مناطق گردشگری و فرهنگی بوده است.

کی‌روش:فردوسی‌پور؟مردم‌حامی‌اصلی‌تیم‌ملی‌اند

به گزارش "ورزش سه"، کی روش که برای تماشای بازی صبا - ذوب آهن به قم رفته است ،  نظرش را درباره تیم صبای قم اینطور می گوید: در طول این 5 سالی که در ایران بودم هیچگاه راجع به باشگاه ها و عملکرد آنها و بازیکنانشان هیچ صحبتی انجام نداده ام آن هم به دلیل احترامی است که برای تمامی باشگاه ها، مربیان، بازیکنان و کل مجموعه یک تیم قائل هستم و از نظر حرفه ای و اخلاقی صلاح نمی دانم که بیایم درباره عملکردشان یا  مسائل درون باشگاهی صحبت کنم اما چیزی که راجع به صبا می توانم بگویم شهر زیبای قم، شهر خوب و بزرگ قم ورزشگاه و استادیوم خوب و این امکاناتی که دارند امیدوارم صبا هم در لیگ موفق باشد و عملکرد خوبی را در ادامه مسیر داشته باشد.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید بسیاری برنامه نود را حامی و پشتیبان صریح آقای کی روش می دانند، گفت: در روزی که بازی صبا را مشاهده می کنیم سوال طنزگونه هم لازم است. در کل اینطور نیست و من آقای فردوسی پور را یک فرد تماما حرفه ای می شناسم. ایشان شخصی هستند که در کل اهمیت زیادی برای فوتبال ایران قائل  است. فردی  که با شناختی که بنده از ایشان دارم دغدغه اصلی شان فوتبال ایران است و با برنامه شان توانستند این خدمت بزرگ را به جامعه فوتبال بکنند. اما در کل حامی بزرگتر از هر شخصی برای من مردم بودند که خدا را شکر در این چند سال حمایت خوبی را از تیم ملی کشور خودشان انجام دادند و به همین خاطر ما برای مردم کارمان را به خوبی انجام می دهیم و امیدوارم که آنها از تیم ملی کشورشان در ادامه راضی باشند.

 

کی روش در پاسخ به انتقاد خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم ملی مقابل چین بازی خوبی به نسبت قطر ارائه نداد هم گفت: البته این فوتبال است و بعضی اوقات شما عملکرد خوبی دارید ولی به نتیجه نمی رسید بعضی هم آنچنان خوبی بازی نمی کنید و گل می زنید و با پیروزی از زمین مسابقه خارج می شوید. هدف ما این است که در ادامه مسیر تیم ملی متحد و مستحکمی داشته باشیم چراکه روزهای سختی را پیش رو داریم و امیدواریم در درون زمین و بیرون زمین حمایت های لازم انجام بشود و بتوانیم خیلی محکم در ادامه مسیر با اتحاد به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها