کد خبر : 1356929 | 21 شهریور 1395 ساعت 00:25 | 280.5K بازدید | 0 دیدگاه

شب خاطره‌انگیز جهانبخش، کریم و گوچی

کولاک ایرانی‌ها در هلند و یونان

ملی پوشان ایرانی آلکمار، پانیونیوس و هیرنفین موفق به گلزنی برای تیم‌هایشان شدند تا شب خاطره‌انگیزی برای لژیونرها در لیگ‌های هلند و یونان رقم بخورد.

کولاک ایرانی‌ها در هلند و یونان

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم لیگ هلند آلکمار از ساعت 21 امشب میزبان تیم ویلم بود که علیرضا جهانبخش با وجود دیر اضافه شدن به تمرینات تیمش از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و به عنوان مهاجم راست بازی کرد.


جهانبخش که فصل درخشانی همراه آلکمار سپری می‌کند و چهره محبوبی در این تیم شده است، امشب هم دوباره عملکرد فوق‌العاده ای از خود به نمایش گذاشت و دقیقه 19 توانست روی پاس جوریس وان اُوِریم دروازه ویلم را باز کند تا همانند دو بازی اخیر در حضورش گلزنی کرده باشد.


نیمه اول با تک گل جهانبخش به سود آلکمار پایان یافت اما این ملی پوش ایرانی از ابتدای نیمه دوم جای خود را به لوی گارسیا داد که احتمال می‌رود به دلیل مصدومیت این تغییر انجام شده است.


آلکمار تا پایان مسابقه برتری خود را حفظ کرد و گارسیا که جانشین جهانبخش شده بود توانست در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده دومین گل آلکمار را بزند تا این تیم با پیروزی 2 بر صفر بازی را تمام کند.


یاران جهانبخش با این پیروزی 10 امتیازی شدند و به رده چهارم جدول لیگ هلند صعود کردند و ویلم هم با 4 امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی ماند.

 

 

 

1141968

 

 

غوغای انصاری‌فردپانیونیوس را صدرنشین کرد


هفته اول سوپر لیگ یونان نیز امشب با سه دیدار آغاز شد که در دومین بازی تیم پانیونیوس در حضور ثابت مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد دو ملی پوش ایرانی خود پذیرای آستراس تریپولی بود.


انصاری‌فرد که در پیروزی ایران مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی ایفای نقش کرده بود دقیقه 15 مسابقه امشب هم فرصت داشت تا برای تیم باشگاهی‌اش گلزنی کند اما ضربه پنالتی او از دست رفت ولی با این وجود دقیقه 24 پانیونیوس روی پاس انصاری‌فرد و گلزنی فونتاس یک بر صفر پیش افتاد و نیمه اول هم با همین نتیجه خاتمه یافت.


هفت دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که انصاری‌فرد دوباره اشتباه خود را جبران کرد و این بار خودش موفق شد دروازه آستراس تریپولی را باز کند و شب خاطره‌انگیزی رقم بزند.


دقیقه 57 هم دوباره پانیونیوس با ضربه فونتاس به گل رسید و این نتیجه را تا پایان حفظ کرد و در شروع فصل به برتری پُر گل 3 بر صفر دست یافت.


شجاعی در دقیقه 83 این مسابقه با نیکولاس کاتاریوس تعویض شد و انصاری‌فرد هم در دقیقه 86 جای خود را به دیوید انگوگ داد.


پانیونیوس با این برتری همراه پاناتینایکوس که آن هم 3 بر صفر مقابل لوادیاکوس به پیروزی رسیده بود در رده اول سوپر لیگ یونان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

و حالا آتش‌بازی گوچی ...

همچنین در آخرین دیدار امشب لیگ هلند نیز از ساعت 23:15 در ورزشگاه آبه لنسترا میزبان توئنته بود که رضا قوچان‌نژاد جزء 11 بازیکن ابتدایی تیمش بود.


قوچان‌نژاد که با گلزنی مقابل قطر نقش اصلی را در پیروزی ایران ایفا کرد در بازگشت از تیم ملی، برای هیرنفین هم موثر ظاهر شد و دقیقه 34 روی ارسال دقیق مارزو استفانو از جناح راست زمین به تیرک اول، با ضربه سر توانست نخستین گل بازی را به ثمر رساند و عملکرد خوبش در این تیم را ادامه دهد.


نیمه اول این بازی با پیروزی تک گل گوچی به سود هیرنفین پایان یافت اما در نیمه دوم آنها یک گل دیگر توسط سام لارسن در دقیقه 69 زدند تا در آستانه برد قرار بگیرند؛ برسانت سلینا بازیکن توئنته که به عنوان جانشین وارد زمین شده بود در دقیقه 78 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.


در حالی که بازی تا دقیقه 90 دو بر یک به سود هیرنفین بود هیدا آوستر بازیکن توئنته با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار برای آنها سخت‌تر از قبل شود اما در فرصت باقی مانده هیرنفین نهایت استفاده را برد و در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده قوچان‌نژاد باز هم درخشید و پاس لارسن را وارد دروازه کرد تا با برتری 3 بر یک بازی را تمام کنند.


هیرنفین با این پیروزی 8 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی رسید و توئنته با 6 امتیاز در رده دهم ایستاد.

دیدگاه‌ها