کد خبر : 1357095 | 21 شهریور 1395 ساعت 12:49 | 72.4K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه عجیب در اردوی پرسپولیس

طاهری از مدیرعاملی استعفا داد؟

هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس در حالی از تبریز روی باند فرودگاه مهرآباد نشست که بازیکنان در هنگام ترک هواپیما شایعه ای را دهان به دهان نقل می کردند.

طاهری از مدیرعاملی استعفا داد؟

به گزارش "ورزش‌سه"،  هنوز چند ساعتی از اتمام بازی پرسپولیس با تراکتورسازی نگذشته بود که بازیکنان پرسپولیس در بازگشت به تهران صحبت از استعفای علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه می کردند. اتفاقی که در آستانه دربی حساس پایتخت می تواند اردوی صدرنشین لیگ را تحت الشعاع خود قرار دهد.


برای پیگیری این شایعات با خود علی اکبر طاهری تماس گرفتیم اما تلفن همراه او در حرکتی عجیب از دسترس خارج بود. پاسخ یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در تایید این شایعات هم این بود.« ما هم شنیده ایم ولی موفق نشدیم با علی اکیر طاهری صحبت کنیم».


ظاهرا تنگناهای مالی باشگاه پرسپولیس که ناشی از توافقات پشت پرده بین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با یک اپراتور جدید است باعث شده تا طاهری به صورت جدی موضوع استعفای خود از مدیرعاملی پرسپولیس را پیگیری کند.

 

در واکنش به این شایعات شنیده می شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس هم مدعی شده در صورت پایان فعالیت طاهری در مدیریت باشگاه او نیز به همکاری اش با این باشگاه خاتمه خواهد داد تا به این شکل اردوی سرخپوشان در آستانه دربی متشنج شود.

دیدگاه‌ها