کد خبر : 1357159 | 21 شهریور 1395 ساعت 15:40 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور ناامید کننده خریدهای جدید برابر آلاوس

بارسا و 63 میلیون خریدی‌ که آب رفتند

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ در شرایطی مغلوب آلاوس شد که از 4 خرید جدیدش در ترکیب اصلی سود می برد.

بارسا و 63 میلیون خریدی‌ که آب رفتند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا از هفته سوم لالیگا شب گذشته به مصاف آلاوس تازه صعود کرده رفت و 2-1 مغلوب شد. البته لوئیس انریکه به دلیل مصدومیت و نیز خستگی چند بازیکن اصلی اش، ترجیح داده بود تیمش را با ترکیبی دگرگون شده به زمین بفرستد به طوریکه نسبت به بازی هفته دوم مقابل بیلیائو، هفت بازیکن غایب بودند. سرمربی بارسا با وجود اینکه اینیستا، مسی و سوارز را در نیمه دوم به زمین فرستاد با این حال نتوانست مانع شکست تیمش شود.

 

 

1142199

 

 

سیلسن، دینیه، دنیس سوارز و آلکاسر، 4 خرید از 6 خرید تابستانی بارسا بودند که در ترکیب ثابت مقابل آلاوس حضور داشتند اما کاری از پیش نبردند. در مجموع 63 میلیون یورو صرف خرید این 4 بازیکن شده اما همه آنها ناامید کننده نشان دادند.

سیلسن از 4 توپی که به سمت دروازه اش آمد دو گل دریافت کرد و به خصوص روی گل دوم می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

آلکاسر در خط حمله نیز تنها یک شوت به دروازه داشت و نیمه دوم جای خود را به لوئیس سوارز داد. دنیس نیز در نیمه دوم تعویض شد تا مسی به جایش در ترکیب قرار بگیرد. لوکاس دینیه هم در جناح چپ هرگز تاثیر گذاری آلبا را نداشت.

به نظر می رسد که هنوز فاصله زیادی بین بازیکنان جدید با بازیکنان اصلی بارسا وجود دارد و بیهوده نیست که رسانه های امروز بارسلونا، علت شکست را تغییرات زیاد انریکه در ترکیب ثابت عنوان کرده اند.

دیدگاه‌ها