کد خبر : 1357187 | 21 شهریور 1395 ساعت 19:45 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

زنده از ورزشگاه آزادی

حاشیه‌های دیدار استقلال - ماشین‌سازی

دو تیم استقلال و ماشین سازی در هفته پنجم لیگ برتر از دقایقی دیگر به مصاف هم می روند.

حاشیه‌های دیدار استقلال - ماشین‌سازی

 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع بازی آندو تیموریان هافبک سابق استقلال به رختکن این تیم رفت و برخورد گرمی با منصوریان داشت.


* روزبه چشمی به عنوان تماشاگر ویژه این بازی را از نزدیک تماشا می کند.


* پیش از شروع بازی تماشاگران استقلال در حمایت از مهدی رحمتی به شدت علیه بیرانوند و علیرضا حقیقی 2 دروازه بان تیم ملی شعار دادند.


* بختیار رحمانی با وجود نیمکت نشینی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.


* جابر انصاری که در فصل نقل و انتقالات زمزمه هایی مبنی بر پیوستنش به ماشین سازی به گوش می رسید، برخورد بسیار گرمی با بازیکنان این تیم داشت.


* از دقایقی پیش سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.

 

* علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی سمت نیمکت ماشین سازی رفت و چند دقیقه با رسول خطیبی خوش و بش کرد.


* پیش از شروع بازی پیام صادقیان که فصل گذشته با منصوریان در نفت تهران کار کرده بود، سمت او رفت و برای حضور  در زمین از  منصوریان رخصت گرفت.


* همچنین آندو تیموریان با دسته گل سمت نیمکت استقلال رفت و با منصوریان و سایر نیمکت نشینان خوش و بش کرد.

 

*در طول 12 دقیقه ای که از شروع بازی می گذرد دروازه بان اسپانیایی ماشین سازی بارها خود را روی زمین انداخته است که این موضوع باعث اعتراض منصوریان در کنار خط شده است.

 

*پس از پایان نیمه اول خطیبی با وریا غفوری در حین خروج از زمین صحبت می کرد و علیرضا منصوریان برای برهم زدن جو نسبتا جدی میان این دو، دوان دوان به سمت آنها رفت و به شوخی کردن با خطیبی پرداخت.

 

*بختیار رحمانی بین دو نیمه به گرم کردن بدن خود مشغول است و احتمالا اولین بازیکنی است که با شروع نیمه دوم وارد زمین می شود.

 

* بعد از تعویض پیام صادقیان از زمین تماشاگران به شدت علیه او شعار دادند که این موضوع با اعتراض رسول خطیبی همراه بود. بعد از این اتفاق تماشاگران به شدت علیه خطیبی شعار دادند.

 

* استرس منصوریان در دقایق پایانی بازی تا حدی بالا رفته است که او در صحنه ای که داور کرنر اعلام کرد، تا کنار پرچم پیش رفت.

دیدگاه‌ها