کد خبر : 1357349 | 22 شهریور 1395 ساعت 12:46 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاری کردند که تنهایی کنار رود کارون تمرین کنم

بایرامی: سعداوی را به خدا می‌سپارم

مهاجم تیم ماشین سازی تبریز بابت گلزنی سامان نریمان جهان مقابل استقلال ابراز خوشحالی کرد.

بایرامی: سعداوی را به خدا می‌سپارم

مهرداد بایرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل استقلال می‌گوید:‌ بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به برد داشت اما ما می خواستیم با دست پر تهران را ترک کنیم. خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و به تساوی رسیدیم.


او ادامه می دهد: خوشحالم که دوست خوبم سامان نریمان جهان گلزنی کرد. او فوتبالیست بزرگی است و انشاءالله با ادامه روند کنونی اش بار دیگر به تیم ملی برمی گردد و برای موفقیت تلاش می کند.


مهاجم ماشین سازی با اشاره به مشکلاتی که برایش در فولاد ایجاد شد، تاکید می کند: اول خوشحالم که بعد از 4 هفته بازی کردم. من در بازی با ماشین سازی در هفته اول به دلیل مصدومیت غایب بودم اما بعد از هفته سوم متاسفانه باشگاه به من اعلام کرد که اسم تو را در لیست رد نکردیم. به من گفتند سعداوی می گوید نامه پزشک بده که تا آخر فصل مصدوم نمی‌شوی! این مساله غیرمنطقی بود چون هر فوتبالیستی ممکن است مصدوم شود. به نوعی دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات دست مرا خالی گذاشتند.


بایرامی در ادامه می‌گوید: من به کمیته انضباطی شکایت کردم و خوشبختانه آنجا مشخص شد بازیکن آزاد هستم. از رسول خطیبی ممنونم که به من بار دیگر اعتماد کرد. خوشبختانه دیروز به همه ثابت شد که من مشکلی ندارم و می توانم برای تیمم به میدان بروم.


وی صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد:‌ از مردم اهواز و شخص اژدری‌زاده ممنونم. مدیرعامل فولاد مخالف جدایی من بود چون می دانست مشکلی برای بازی کردن ندارم. نمی دانم چه دلایلی باعث شد سعداوی با من این کار را انجام دهد. باورتان نمی شود بعد از هفته اول و دوم که گفتند مرا نمی خواهند کنار ساحل رود کارون تنها می دویدم و از کارهایی که با من کردند، نمی گذرم. سعداوی را به خدا می‌سپارم.

دیدگاه‌ها