کد خبر : 1357417 | 22 شهریور 1395 ساعت 19:04 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش‎ادامه‌دار نریمان‌جهان‌برابراستقلال(عکس)

هافبک جوان سبزپوشان درخشش خود برابر استقلال را با پیراهن ماشین سازی نیز ادامه داد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان تک‌گل ماشین‌سازی برابر استقلال را به ثمر رساند تا با 4 گل برابر آبی‌ها عملکردی قابل‌ستایش در ورزشگاه آزادی داشته باشد. هافبک مهاجم جوان سبزپوشان که فصل گذشته روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد با نظر خطیبی به جمع سبزپوشان اضافه شد و در دیدار برابر استقلال دومین گل خود در لیگ شانزدهم را به ثمر رساند.

                         

نریمان جهان از حضور در ورزشگاه آزادی و دیدار برابر استقلال خاطرات خوب زیادی دارد؛ او در لیگ چهاردهم با پیراهن تراکتورسازی در هفته ماقبل پایانی سه مرتبه دروازه استقلال را گشود تا یک هتریک به‌یادماندنی در کارنامه خود ثبت و نام خود را به‌عنوان گربه سیاه‌آبی پوشان مطرح کرده باشد.

 

عملکرد خوب هافبک مهاجم جوان ماشین‌سازی در این دیدار نیز ادامه داشت و نریمان جهان که با سرعت و قدرت حمل توپ خود بارها خط دفاعی استقلال را آزار داده بود توانست گل تساوی بخش بازی را وارد دروازه استقلال کند. نریمان جهان که ستاره لیگ چهاردهم بود، در فصل گذشته عملکردی دور از انتظار داشت اما امسال این فرصت را دارد تا در کنار رسول خطیبی که اعتقاد ویژه‌ای به او دارد درخشش دوباره خود در فوتبال ایران را آغاز کند.

 

1142413

دیدگاه‌ها