کد خبر : 1357875 | 24 شهریور 1395 ساعت 13:04 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ امتیازی ورزش سه

بیشترین امتیاز را کدام بازیکنان لیگ دارند؟

پس از پایان بازی های هفته پنجم لیگ برتر و درخشش بازیکنانی همچون مهدی ترابی تغییر زیادی در جدول امتیازی "ورزش سه"، به وجود نیامد و کماکان او به همراه ایمان مبعلی، کیانی و ناصری در صدر جدول قرار دارند.

بیشترین امتیاز را کدام بازیکنان لیگ دارند؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی و ایمان مبعلی به عنوان صدرنشینان جدول امتیازها این هفته نیز به راه خود ادامه دادند و در طرف دیگر درخشش مهدی کیانی و محمد ناصری و البته غیبت وحید امیری نیز باعث شد صدرجدول بیشترین امتیازها چهار نفره شود.


این هفته نیز به مانند هفته های گذشته به بررسی نمرات داده شده توسط آنالیزورهای ورزش سه، خواهیم پرداخت، آنالیزهایی که بر اساس بازی های این بازیکنان نمراتی را شامل حال آنها کرد. در ابتدا نمرات همه تیم ها در بازی آخر مورد بررسی می گیرد و سپس به بازیکنان برتر کل لیگ خواهیم پرداخت.

 


پرسپولیس – صدرنشینی با دروازه بان

 

1142889


پرسپولیسی ها در بازی برابر تراکتورسازی یکی از بازی های سخت خود را برگزار کردند، علیرضا بیرانوند در این بازی توانست خود را به عنوان مرد اول این تیم معرفی و بارها در مقابل حملات خطرناک حریف ایستادگی کند. فرشاد احمدزاده نیز از دیگر بازیکنان خوب پرسپولیسی ها بود که با توجه به آشنایی با جو تبریز توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

 


تراکتورسازی – یک تیم پرمهره و یک کاپیتان باتجربه

 

1142898


تراکتوری ها نیز در زمین خود در برابر پرسپولیس بازی سختی برگزار کردند، آنها در این دیدار همه تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند دروازه حریف را باز کنند اما در نهایت موفق نشدند، مهدی کیانی در قلب این تیم به همراه سروش رفیعی و فرزاد حاتمی بهترین بازیکنان این تیم بودند که توانستند بیشترین امتیاز را از این بازی بگیرند.

 


نفت – مهندس همچنان می تازد

 

1142890


شاگردان علی دایی در بازی اخیر خود نیز توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند، بازیکنان خوبی که در جمع نفتی ها حضور دارند باعث شده تا این تیم در هر بازی یکی دو بازیکن بسیار خوب داشته باشد، همانطور که در بازی برابر صنعت نفت نیز ایمان مبعلی، وحید حمدی نژاد، عباس بوعذار، محمد قاضی و ایگور پراهیچ توانستند بازی بسیار خوبی ار خود به نمایش بگذارند و در نهایت بیشترین نمره را از آن خود کنند.

 


صنعت نفت – ناکام در برابر همنام

 

1142905


شاگردان دست نشان پس از کولاک در برابر استقلال در تهران، نتوانستند در دیدار برابر نفت در کسب موفقیت دبل کنند، آنها با وجود اینکه در این بازی باختند اما هوری، بغلانی، گوی هیان کیم، نصاری و نیک نفس را می توان از بهترین های در این بازی دانست.

 


سیاه جامگان – دروازه بانی که دروازه را بسته نگه می دارد

 

1142904


مشهدی ها در بازی اخیر خود در تبریز به میدان رفتند و توانستند گسترش فولادی ها را در ورزشگاه خانگی زمین گیر کنند، محمد ناصری دروازه سیاه جامگان در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت، علاوه بر او ایوب کلانتری در این دیدار نیز یک پاس گل دیگر ارسال کرد و از بازیکنان امتیاز بالای این بازی بود.

 


سپاهان – مدافعان آهنین

 

1142896


سپاهانی ها در دیدار خانگی خود به یک تساوی دست پیدا کردند، دیداری که دو مدافع اصلی این تیم در آن درخشیدند، موسی کولیبالی به همراه شجاع خلیل زاده بیشترین نمره را از این بازی دریافت کردند ضمن اینکه رسول نویدکیا نیز از بازیکنان خوب سپاهانی ها محسوب می شد.

 


ذوب آهن – مدافع مصدوم بازگشت

 

1142897


یاران گل محمدی در دیدار خارج از خانه به یک تساوی رسیدند، مهرداد قنبری مدافع سابقا مصدوم ذوبی ها در این بازی درخشش ویژه ای داشت و پاس گل دیدنی این تیم را ارسال کرد.

 


سایپا – درخشش ملی پوش جوان

 

1142903


نارنجی پوشان هم از تیم هایی بودند که نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا کنند. مهدی ترابی که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد بازهم بیشترین نمره را از آن خود کرد ضمن اینکه گلر مصدوم این تیم، الساندرو به همراه مسعود حسن زاده نیز از بازیکنان درخشان دیدار برابر فولاد بودند.

 


استقلال خوزستان – یک بازیکن در یک دیدار بی حال

 

1142895


قهرمان فصل قبل در مشهد به میدان رفت، دیداری که هیجان خاصی نداشت و در این میان پیمان شیرزادی را می توان بهترین بازیکن این بازی دانست، او در این دیدار توانست بیشترین نمره را از آن خود کند.

 


ماشین سازی – یک لشکر بازیکن خوب

 

1142887


تبریزی ها در تهران توانستند کار مهمی کنند و از بازی برابر استقلالی ها به یک امتیاز مهم برسند، هادی کاخا شویلی به همراه آندو تیموریان، سامان نریمان جهان، ادسون هنریکه و مانوئل فرناندز بازیکنانی بودند که با درخشش خود باعث سربلندی این تیم تبریزی شدند.

 


پدیده – سه بازیکن هم سطح در بازی سرد هفته

 

1142894


پدیده ای ها در خانه در برابر خورستانی ها به نتیجه تساوی دست پیدا کردند، در این بازی کریم احمدی، هارویان و یونس شاکری توانستند بیشترین نمره را به دست بیاورند.

 


صبا – هاشم اسلحه پنهان صمد

 

1142901

 

قمی ها هم به یک تساوی در برابر ذوب آهن دست پیدا کردند، دیداری که ده نفره توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند، هاشم بیگ زاده بیشترین نمره را از این بازی دریافت کرد ضمن اینکه دهنوی، سیف پناهی، علی آبادی و حسینی نیز از بازیکنان امتیاز بالای این تیم بودند.

 


پیکان – چیزی تا پیروزی مهم نمانده بود

 

1142888


شاگردان جلالی در اصفهان توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند، آنها در این دیدار با یک گل از حریف خود پیش بودند و البته در نهایت نتوانستند از پیروزی خود دفاع کنند و به تساوی رسیدند، رحمان احمدی، سیامک نعمتی و صادق بارانی از بهترین بازیکنان این تیم در این بازی بودند.

 


استقلال – یک بازیکن جوان همه کاره آبی ها

 

1142891


استقلالی ها در بازی هفته پنجم نیز نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا کنند، دیداری که فرشید اسماعیلی در آن تقریبا همه کار کرد جز گلزنی، علاوه بر وی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و فرشید باقری نیز از بازیکنانی بودند که توانستند نمره خوبی به دست بیاورند.


گسترش فولاد – تنها یک خلعتبری

 

1142902


تبریزی ها در بازی اخیر خود هم نتوانستند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند، آنها در این بازی شکست خوردند و در میان بازیکنان این تیم محمدرضا خلعتبری موفق شد بیشترین نمره را از آن خود کند.  


فولاد خوزستان – تنها چند ثانیه تا پیروزی

 

1142892


شاگردان سعداوی در حالی که از حریف خود عقب بودند در دقایق پایانی توانستند خود را پیش بیندازند و تنها چند ثانیه مانده تا به پیروزی شیرین دست پیدا کنند که در نهایت این اتفاق نیفتاد. فولادی ها در این بازی خوب بودند و بازیکنانی بسیاری نیز توانستند بازی خوبی برای این تیم به نمایش بگذارند. بازیکنانی همچون ساسان انصاری دوباره فولادی شده.


... و در نهایت، بهترین ها

 

1142899

1142900

دیدگاه‌ها