کد خبر : 1357895 | 24 شهریور 1395 ساعت 14:13 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: باید به حقیقی کمک کنیم

مصدومیت کفشگری و کمندانی به ما ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با بازگشت رضا حقیقی به این تیم گفت: باید به حقیقی کمک کنیم و امیدوارم او هم از این فرصت استفاده کند.

مصدومیت کفشگری و کمندانی به ما ضربه زد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رضا مهاجری در خصوص شرایط فعلی تیمش پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: متاسفانه مصدومیت چند بازیکن باعث شده تا کمی کار برای ما سخت شود اما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا برای بازی با فولاد آماده شویم.

 

وی افزود: از ابتدای فصل مصدومیت پر تعداد بازیکنانی مانند میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری، محسن یوسفی و حمزه خذیراوی به ما ضربه زد. به هر حال هنگامی روی چنین بازیکنان خوبی حساب باز می‌کنیم و آنها با مصدومیت مواجه می‌شوند کمی کار برای ما سخت می‌شود اما مصدومیت کمندانی و خذیراوی برطرف شده و این دو بازیکن در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان هم ما را کمک کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر که با تساوی بدون گل خاتمه یافت نیز تصریح کرد: در این بازی بازیکنان زیادی غایب داشتیم و دستمان از نظر تعویض هم خالی بود.با این وجود چند موقیت هم به دست آوردیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و پس از آن نیز تمام تلاشمان را کردیم تا دروازه مان را بسته نگه داریم.

 

مهاجری در رابطه دیدار پیش رو تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر نیز گفت: می‌دانیم که بازی خیلی سختی پیش رو داریم فولاد بر خلاف شرایطی که در جدول دارد از نظر فنی از کیفیت خوبی برخوردار است اما ما هم مطمئن باشید که دست پر از اهواز باز می‌گردیم.

 

وی در پایان در خصوص بازگشت رضا حقیقی نیز گفت: این بازیکن اظهار پشیمانی کرده است. حقیقی بازیکن بزرگی بود و ما نیز باید به او کمک کنیم تا به شرایط ایده آل بازگردد امیدوارم او هم قدر فرصتی که در اختیار می‌گیرد را بداند و پیشرفت کند.

دیدگاه‌ها