کد خبر : 1358037 | 25 شهریور 1395 ساعت 00:05 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

آتش بازی دورتموند در خانه لژیا

دورتمند موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی، لژیا را در خانه با 6 گل مغلوب کند.

آتش بازی دورتموند در خانه لژیا

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار، دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان 10 دقیقه ابتدایی به گل رسید. روی ارسال زیبای موسی دمبله و ضربه سر دقیق ماریو گوتزه در دقیقه 7، شاگردان توخل گل اول را وارد دروازه لژیا کردند.

 

بعد از این گل، دورتموند باز هم حاکم توپ و میدان بود و موفق شد تنها 7 دقیقه بعد به گل دوم برسد. با ارسال گوئررو روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر دقیق پاپاستاپولوس، دورتموند گل دوم را نیز به ثمر رساند.

 

 

1143055

 

 

نمایش فوق العاده دورتمونمد باز هم ادامه داشت و آنها موفق شدند در 15 دقیقه ابتدایی، گل سوم را نیز به ثمر برساند تا در ادامه بازی با خیالی راحت در مقابل حریف بازی کنند.

 

بعد از برخورد توپ به دست سنگربان لژیا، بازیکنان دورتموند روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را تهدید کردند. بعد از چند رفت و برگشت و برخورد توپ به تیر دروازه، توپ در مقابل دروازه خالی در برابر مارک بارترا قرار گرفت و این مدافع اسپانیایی نیز موفق شد گل سوم زنبورها را به ثمر برساند تا بازگشت برای لژیا سخت تر شود.

 

 

1143039

 

 

در دقیقه 30، یک بار دیگر دورتموند روی یک ضربه ایستگاهی در آستانه گلزنی قرار گرفت. ارسال مواج گوتزه با واکنش مالاز، سنگربان لژیا همراه بود تا اختلاف بیشتر نشود. در ادامه، لژیا موفق به خلق موقعیت نشد تا نیمه اول با همان برتری قاطع دورتموند به پایان برسد.

 

دورتموند، نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کزد توانست در دقیقه 52، توسط گوئررو، بازیکن پرتغالی خود به گل برسد تا اختلاف دو تیم به 4 گل برسد. 

 

دورتموند در دقیقه 72 باز به گل رسید . ضد حمله سریع این تیم، گونزالو کاستر را در برابر دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن گل پنجم دورتموند را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود اوبامیانگ در دقیقه 87، گل ششم زنبورها را به ثمر رساند تا شاگردان توخل، شروعی رویایی را در فصل جدید تجربه کنند.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دورتموند با ارائه نمایشی زیبا در لهستان، لیگ قهرمانان را با نتیجه مقتدرانه ای آغاز کند.

دیدگاه‌ها