کد خبر : 1358183 | 25 شهریور 1395 ساعت 15:21 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها با غرور وارد زمین نشوند

محمدخانی: طارمی فیکس باشد، گل می‌زند

پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد شرایط دو تیم حاضر در دربی در جدول رده بندی تاثیری روی روند مسابقه فردا ندارد.

محمدخانی: طارمی فیکس باشد، گل می‌زند

به گزارش "ورزش‌ سه"، هشتادوسومین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی میان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. ناصر محمدخانی، پیشکسوت باسابقه سرخپوشان درباره شرایط این تیم در دربی می گوید: «شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال است. وضع روحی و روانی دو تیم اصلا قابل مقایسه نیست و کفه ترازو به سمت قرمزها سنگینی می‌کند. پرسپولیس با روحیه خوب به دربی می‌رود و این امتیاز مهمی برای تیم است. در بحث فنی هم همین‌طور است و پرسپولیس در هفته‌های اخیر نشان داده وضع خوبی دارد و خودش را به‌عنوان مدعی اصلی لیگ نشان داده است. پرسپولیس نسبت به استقلال روان‌تر بازی می‌کند و موقعیت‌های خوبی را خلق می‌کند اما کماکان استفاده خوبی از موقعیت‌ها نمی‌شود. البته هیچ‌ کدام از این مسائل ملاک برد در دربی نیست و پرسپولیسی‌ها نباید با غرور وارد زمین شوند وگرنه به مشکل می‌خورند.»


او ادامه می دهد: «جایگاه دو تیم در جدول تأثیر زیادی در دربی ندارد. این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد و همه چیز درون زمین رقم می‌خورد. هر تیمی که بتواند متحد باشد و از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند، برنده دربی می‌شود نه تیمی که صرفا صدرنشین است و روحیه خوبی دارد. پرسپولیسی‌ها اگر می‌خواهند برنده دربی باشند، باید خواسته‌های برانکو را در زمین پیاده کنند و از موقعیت‌هایی هم که دارند، استفاده کنند.»


محمدخانی پیش بینی اش از دربی پایتخت را اینطور بیان می کند: «نمی‌توانم بازی را با عدد پیش‌بینی کنم اما رأی به برتری پرسپولیس می‌دهم، همه چیز برای برد پرسپولیس در دربی مهیاست، اگر بازیکنان از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. پیش‌بینی من این است که اگر مهدی طارمی در زمین حضور داشته باشد، حتما موفق به گلزنی خواهد شد.»


پیشکسوت پرسپولیس در پایان می افزاید: «دربی بازی سنگینی است. نباید از بازیکنان انتظار بازی نمایشی و زیبا داشت. چون تیم‌ها نمی‌خواهند توپ به محوطه ١٨ قدم برسد بازی را در مرکز زمین نگه می‌دارند و به همین دلیل‌ هافبک‌ها در این دیدار نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.‌ هافبک‌ها در این بازی ستاره می‌شوند و ‌هافبک‌های هر تیمی خوب کار کنند، شانس موفقیت آن تیم بیشتر است.»

دیدگاه‌ها