کد خبر : 1358458 | 26 شهریور 1395 ساعت 20:30 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لگانس- بارسلونا

در هفته چهارم، لگانس میزبان تیم آماده بارسلونا خواهد بود.

پیش بازی لگانس- بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از پیروزی شگفت انگیز 0 -7 برابر سلتیک در لیگ قهرمانان، در تلاش است تا شکست باورنکردنی هفته گذشته برابر تیم تازه صعود کرده آلاوس را جبران کند و نمی خواهد در دومین دیدار متوالی خود برابر تیمی تازه صعود کرده به لالیگا امتیاز بدهد.

 

بارسلونا که در همین ابتدای فصل 3 امتیاز از رئال مادرید در جدول عقب افتاده است، نمی خواهد با از دست دادن امتیاز برابر لگانس، شرایط ادامه فصل را دشوارتر سازد. تراشتگن، بعد از غیبت در دیدار هفته گذشته به علت مصدومیت، می تواند دوباره جای سیله سن را در ترکیب بگیرد و پیکه و اومتیتی می توانند زوج خط دفاعی بارسلونا را تشکیل دهند.

 

1143257

 

 

خبر خوب برای هواداران بارسلونا، حضور مثلث مسی، نیمار و سوارز در ترکیب اصلی برای اولین بار در این فصل در لالیگا است. این سه بازیکن نمایش فوق العاده ای برابر سلتیک داشتند و عوامل اصلی پیروزی بارسا در این دیدار لقب گرفتند.

 

لگانس نیز فصل را نسبتا خوب آغاز کرده و با 4 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد که قطعا برای هواداران این تیم راضی کننده است. سرانتس و مانتوانی، بعد از گذراندن دوران مصدومیت به ترکیب این تیم بازگشته اند و عمر راموس می تواند گزینه اول لگانس برای ورود به میدان باشد.

 

ترکیب احتمالی:

 

 

1143470

دیدگاه‌ها