کد خبر : 1358460 | 26 شهریور 1395 ساعت 20:42 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هال سیتی - آرسنال

دو تیم آرسنال و هال سیتی در خانه هال سیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هال سیتی - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع نه چندان خوب توپچی ها در شروع فصل و کسب تنها یک امتیاز از دو بازی اول، دو بازی بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشت. نمایش فوق العاده آرسنال در نیمه اول بازی برابر واتفورد در هفته سوم و پیروزی هفته چهارم برابر ساوتهمپتون، هواداران این تیم را به ادامه فصل امیدوار کرده است.

 

لیست بلند بالای مصدومان آرسنال شامل ولبک، مرته ساکر، گابریل، رمزی و والکات، کار ونگر را برای چینش ترکیب کمی سخت کرده است. آرسنال با 7 امتیاز از 4 بازی هم امتیاز با هال سیتی در رده هفتم قرار دارد که این رتبه اصلا نمی تواند هواداران آرسنال را در انتهای فصل راضی کند. با توجه به نمایش فوق العاده اوسپینا در پاریس، ممکن است او جای پیترچک را در ترکیب بگیرد. رمزی نیز در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد.

 

 

1143475

 

 

از آنسو هال سیتی فصل را خوب آغاز کرده و با کسب 7 امتیاز از 4 بازی و حضور در جایگاه هفتم، هواداران خود را امیدوار به کسب نتایج قابل قبول در طول فصل جاری کرده است. هال سیتی نیز مصدومان زیادی شامل مک گریگور، داوسون، بروس و لویرو لنیان دارد که می تواند در برابر آرسنال برای آنها مشکل ساز شود.

 

شش رویارویی آخر این دو تیم، با نتایج خوبی برای توپچی ها به همراه بوده است. 4 پیروزی و دو تساوی برای آرسنال، حاصل شش بازی آخر دو تیم بوده است. با این تفاسیر، آرسنال می تواند سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را به دست آورده و به اوضاع خود در جدول سر و سامان دهد.

 

ترکیب احتمالی:

 

 

1143473

دیدگاه‌ها