کد خبر : 1358559 | 26 شهریور 1395 ساعت 20:36 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: برای من بازیکنان بارسا مثل هم هستند

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به بازیکنانش هشدار داد که نباید دیدار مقابل لگانس را دست کم بگیرند.

انریکه: برای من بازیکنان بارسا مثل هم هستند

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها هفته گذشته در دیداری خانگی مغلوب آلاوس شدند و اکنون انریکه امیدوار است که تیمش بعد از پیروزی پرگل مقابل سلتیک در چمپیونزلیگ، بتواند در لالیگا هم به مسیر پیروزی برگردد.


مثل هر دیدار خارج از خانه ای یک بازی دشوار برابر لگانس خواهیم داشت. آنها تازه به لالیگا صعود کرده اند ولی برابر اتلتیکو نشان دادند که چه تیم خوبی هستند و چگونه حریفشان را تحت فشار می گذارند. لگانس سعی خواهد کرد روی دروازه ما خطرساز شود و ما باید تمرکزمان را در زمین حفظ کنیم.

 

اینیستا:" 20 سال زندگی حرفه ای اینیستا فوق العاده بوده است. او سال ها پیش خانواده اش را ترک کرد و به لاماسیا آمد تا تبدیل به الگوی کنونی شد که همه جام ها را فتح کرده است. او یک بازیکن باارزش و تکرار نشدنی است. اینیستا هرگز در طول دوران فوتبالش اخراج نشده است. او برابر سلتیک نمایش خوبی داشت و در بازی فردا نیز به او میدان خواهم داد. آندرس البته پس از مصدومیت هنوز به کمی زمان نیاز دارد تا 100 درصد آماده شود."

 

1142867

 

سیستم چرخشی:" ما 7 بازی در 23 روز پیش رو داریم و هدف پیروزی در همه آنهاست. سلامتی و استراحت بازیکنان برای ما بسیار مهم است و به همین دلیل از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد. تفاوتی بین بازیکنان بارسلونا وجود ندارد و اینگونه نیست که تعدادی را از مابقی متمایز کنیم. تیم J، H و Z نداریم."

دیدگاه‌ها