کد خبر : 1358579 | 26 شهریور 1395 ساعت 21:12 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با هند شرایط عجیبی داشت

بائرمن: حریف بعدی‌مان برایمان فرقی ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: حریف بعدی‌مان را ما انتخاب نمی‌کنیم و پس برایمان فرقی ندارد.

بائرمن: حریف بعدی‌مان برایمان فرقی ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، درک بائرمن پس از صعود بسکتبالیست‌های ایران به نیمه نهایی آسیا چلنج اظهار داشت: برای ما مهم این بود که پیروزی را در شرایط چندان آسانی به دست نیاوردیم. برخلاف نیمه اول در نیمه دوم توانستیم ریتم خودمان را پیدا کنیم و به پیروزی برسیم. در مجموع باید این مسابقه را فراموش کنیم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد حریف بعدی ایران ژاپن باشد یا اردن، گفت: حریف بعدی را ما انتخاب نمی‌کنیم و پس نباید برایمان فرقی کند. وقتی تمرین می‌کنیم و انگیزه داریم قاعدتا نباید تفاوتی داشته باشد. هر دو تیم قوی هستند و برای برد باید تلاش کنیم.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به شرایط بازی با هند عنوان کرد: در این بازی 2، 3 بازیکن حامد حدادی را مهار کرده بودند و از سوی دیگر زمین مسابقه هم عوض شده بود، همه این مسائل در عجیب شدن شرایط مسابقه دخیل بود.

 

بائرمن که از داور مسابقه خطای فنی دریافت کرده بود، در این خصوص گفت: کار او جالب نبود. او به ما اعلام کرد اگر در ورود به زمین تعلل داشته باشیم، یک وقت استراحت دیگر را لحاظ خواهد کرد، اما پس از آن به من خطای داد.

 

دیدگاه‌ها