کد خبر : 1358741 | 27 شهریور 1395 ساعت 12:40 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربع قعرنشینی عجیب در لیگ برتر

کمتر کسی فکر می کرد با گذشت 6 هفته از لیگ برتر تیم انتهای جدول گسترش فولاد باشد. تیمی که فصل گذشته ارایه گر بازی های خوبی در لیگ برتر بوده و در پایان در جایگاه خوبی هم قرار گرفته بود.

مربع قعرنشینی عجیب در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد در ابتدای فصل با جذب خسوس بهترین دروازه بانی که نقش اثرگذاری در قهرمانی استقلال خوزستان داشت و هم چنین محمد رضا خلعتبری نشان داد که رویاهای بزرگی در سر دارد و حتی می خواهد کسب سهمیه را جستجو کند. یا حضور در رتبه های بالای جدول! اما اکنون این تیم در قعر جدول قرار دارد!


عجیب تر از حضور گسترش فولاد در قعر جدول پانزدهمی استقلال با مربیگری علیرضا منصوریان است. آنهم با مهره هایی که هر کدام یک تیم هستند و استقلال برای جذب آنها در تعطیلات نیم فصل دردسرهای زیادی به جان خرید. هر چند برخی از خریدها هم بد بودند به طوری که اگر استقلال آنها را به خدمت نمی گرفت سر از دیگر تیم های مدعی قهرمانی در نمی آوردند!


دیگر تیمی که مربع قعرنشینی را تشکیل داده تیم مجید جلالی است! آنهم تیمی که تکیه اش در تعطیلات نیم فصل بر بازیکنان اسمی بوده. بازیکنانی چون علی حمودی، آرش برهانی، رحمان احمدی... پیکان هر گاه به لیگ برتر آمده خیلی زود به دسته اول سقوط کرده و گویی نمی خواهد ترک عادت کند. در هفته های سپری شده نام مجید جلالی هم دوای درد نبوده است!


حضور صبای قم هم در رتبه سیزدهم جدول جای سوال دارد به خصوص که صبای قم در فصل های اخیر بیشتر یکی از تیم های نیمه بالای جدول بوده است! روزی که صمد مرفاوی از این تیم جدا شد صبای قم در نیمه بالای جدول بود و در بازگشت به این تیم انتظار می رفت نتایج خوب را تکرار کند اما این روزها صبای قم نشان داده باید برای ماندن بازی کند نه هدف بزرگ تری.


پایان فصل دو تیم به لیگ برتر سقوط خواهند کرد و اگر اکنون قرار به پایان بازی ها بود گسترش فولاد و استقلال تهران دسته اولی می شدند! البته فرصت برای جبران برای همه تیم ها وجود دارد اما امتیازات از دست رفته قابل بازگشت نیست. امتیازاتی که بی شک اهداف بزرگ تیم ها را با چالش مواجه کرد.

دیدگاه‌ها