کد خبر : 1358761 | 27 شهریور 1395 ساعت 13:34 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

لطفا حساسیت روی من کم شود

کامیابی‌نیا: سر و صورتم بابت دربی کبود است!

هافبک دفاعی پرسپولیس روز سختی را مقابل استقلال در دربی پشت سر گذاشت و مدعی است با توجه به شرایط تیم در دربی بعد توانایی شکست استقلال را خواهند داشت.

کامیابی‌نیا: سر و صورتم بابت دربی کبود است!

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا مانند دیدارهای اخیر پرسپولیس توانست در میانه میدان با جنگندگی و دوندگی بالا شرایط خوبی برای تیمش ایجاد کند و امیدوار است پرسپولیس در ادامه مسابقات موفق شود بار دیگر به صدرنشینی لیگ بازگردند.


هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط بازی دربی هشتاد و سوم و دلیل رضایت حریف از نتیجه گفت: صد در صد همینطور است . آنها از ما راضی تر هستند. استقلال با توجه به نتایجی که در دربی های قبل و همچنین شرایط نتیجه گیری در این فصل دارد به گونه ای مقابل ما قرار گرفتند که این مساوی هم برای آنها رضایتبخش بود. بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت های خوبی نیز ایجاد شد و البته در نهایت به نظرم ما بهتر عمل کردیم ولی نتوانستیم از فرصت ها سود ببریم. با این حال استقلال هم بد نبود و نباید به جایگاه این تیم توجه کرد و آنها در بسیاری از بازی های خود دچار بدشانسی شده اند.


وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس عملکرد گذشته خود را در زمین به اجرا نمی‌گذارد و از شرایط خوب خود فاصله گرفته گفت: به هرحال شرایط دربی را نمی توان با دیگر مسابقات مقایسه کرد. با توجه به شرایطی که ما در بازی های قبلی و خصوصا دربی گذشته داشتیم انتظارات از ما بالا رفته بود و این شرایط را سخت کرده بود. با این حال مسلما ما در ادامه مسابقات نتایج مدنظر را کسب خواهیم کرد. با این حال باید توجه داشته باشید در این بازی حساس دو تیم ابتدا برای اینکه بازنده نشوند وارد زمین می شوند و اگر توپ‎های ما وارد دروازه می‎شد نتیجه دیگری رقم می‎خورد با این حال مطمئن هستم در بازی برگشت شرایط متفاوت خواهد بود و استقلال را شکست خواهیم داد.


کامیابی نیا در مورد شرایط سختی که بازیکنان ملی پوش این روزها پشت سر می گذارند گفت: به هرحال تیم ملی اکنون در موقعیت حساسی قرار دارد و همه مردم انتظار صعود به جام جهانی دارند. نمی توان از این خواسته به سادگی گذشت و همه در این مسیر تلاش می کنند و گام برمی دارند. اما بازیکنان ملی پوش باید حرفه ای تر از همیشه عمل کنند. اکنون فشردگی زیادی در برنامه مسابقات وجود دارد و باید 4 روز به 4 روز مسابقه دهیم و این فشار زیادی را به بازیکنان تحمیل می کند که باید با استراحت و تغذیه مناسب شرایط خوبی را ایجاد کرد.

 


هافبک دفاعی تیم ملی در مورد نتایج پرسپولیس نیز گفت: اکنون زمان ناامیدی نیست. ما شرایط خوبی داریم و از هواداران خوب‌مان می‌خواهیم مثل همیشه حامی ما باشند تا در مسیری که در پیش گرفته ایم موفق عمل کنیم. از هواداران عزیز می خواهم با صبوری و حمایت خود در انتظار پرسپولیس فصل گذشته باشند و مسلما با گذشته 6 هفته از لیگ شرایط هماهنگی و آمادگی بازیکنان مطلوب خواهد شد و به خواسته هواداران نزدیک خواهیم شد. ما لیگ قهرمانان آسیا و دو جام در داخل را پیش رو داریم و همه دوست داریم هواداران را شاد کنیم و پرسپولیس مدنظر آنها باشیم.


کامیابی نیا که یکی از رموز موفقیتش در پرسپولیس جنگندگی و دوندگی اش بوده، در بازی با استقلال به شدت از سوی بازیکنان حریف با خطا متوقف شد. او در این باره اینطور توضیح می دهد: احساس می کنم در این بازی گفته بودند مقابل من محکم بازی کنند و حتی مرا بزنند! درست است که من هم این خصوصیت را دارم اما خدا شاهد است هیچ وقت بازیکنی را از قصد نزده ام، اما در این بازی بازیکنان حریف بارها با آرنج به من ضربه زدند که هم از ناحیه بالای آبرو و هم زیر چشم دچار کبودی شده ام. نمی دانم آقای فغانی که برای ایشان با توجه به افتخاراتی که برای کشورمان کسب کرده احترام زیادی قائلم، چرا از این صحنه ها به سادگی گذشت. با توجه به صحبت هایی که در این مدت به وجود آمده به نظرم حساسیت نسبت به من و حرکاتم زیاد شده و هر توپی که دفع می کنم با سوت داورخطا اعلام می شود.


وی در مورد ضرباتی که فرشید اسماعیلی به او وارد کرد گفت: به او گفته بودند مقابل من محکم بازی کند اما نمی دانم چرا با آرنج ضربه می زد. البته او بارها عذرخواهی کرد اما علائم آن روی ابرو و زیر چشمم باقی مانده است.


کامیابی نیا در مورد اعتراض امیر قلعه نویی در بازی با تراکتورسازی که معتقد بود این بازیکن باید با توجه به خطاهای زیاد از زمین اخراج می شد گفت: بله، من در بازی با تراکتورسازی خطا کردم و کارت هم گرفتم اما کارتم با توجه به اعتراضم بود. تمام توپ هایی که زدم درست بود و البته برای امیرخان هم احترام زیادی قائلم.


هافبک دفاعی پرسپولیس که در دیدار برابر سپاهان به دلیل محرومیت غایب خواهد بود در مورد شرایط این بازی گفت: باید این دیدار را با دست پر از زمین خارج شویم و برای رسیدن به صدر جدول بجنگیم. امیدوارم شرایط بازیکنان به گونه ای باشد که بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند و با دست پر از اصفهان بازگردند و همچنان در بالای جدول حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها