کد خبر : 1358791 | 27 شهریور 1395 ساعت 15:20 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

خط دفاع ما در هماهنگی کامل هستند

رابسون: پرسپولیسی‌ها فقط توپ را در اختیار داشتند

مدافع برزیلی استقلال ادعا می کند که تیمش می تواند در دربی 83 پیروز شود.

رابسون: پرسپولیسی‌ها فقط توپ را در اختیار داشتند

رابسون جانواریو در مورد بازی روز گذشته برابر پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم هر دو تیم بازی هم سطحی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های دو تیم برابر بود. ما می توانستیم برنده بازی باشیم و البته پرسپولیس هم برای موفقیت موقعیت هایی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.


او در مورد اینکه عده ای از پرسپولیسی ها اعتقاد دارند بهتر از استقلال بازی کرده اند هم گفت: من این حرف را جایی نشنیدم ولی خودم این حرف را قبول ندارم چراکه فکر می کنم استقلال موقعیت های نزدیک به گل بیشتری داشت. پرسپولیسی ها فقط توپ را در اختیار داشتند اما دروازه بان تیم ما فقط یک بار واکنش نشان داد. من فکر می کنم رحمتی روز گذشته کار سختی نداشت.


مدافع استقلال در مورد اینکه روز گذشته نمایش فوق العاده ای در دربی داشت هم می گوید: ممنون از حمایت شما. من تجربه دربی را قبلا داشته ام  و به همین دلیل با آرامش خاطر کامل در دربی به میدان رفتم. فکر می کنم با کمترین استرس ممکن در زمین بازی به میدان رفتیم و موفق شدیم نمایش خوبی داشته باشیم.


رابسون در مورد اینکه استقلال در بازی با پرسپولیس توانست اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کند هم گفت: استقلال در خط دفاع عملکرد خوبی داشت و من هم یکی از عناصر دفاعی این تیم بودم. فکر می کنم عناصر دفاعی استقلال به هماهنگی کامل رسیده اند و از بازی های بعدی عملکرد بهتری از خط دفاعی استقلال خواهید دید.


او در مورد صندلی های خالی استقلالی ها در دربی 83 می گوید: سکوهای خالی برای ما هم ناراحت کننده بود ولی من فکر می کنم باید به هواداران حق داد چراکه ما قبل از بازی نتایج خوبی نگرفته بودیم. قول می دهم با عملکردمان آزادی را پر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها