کد خبر : 1358792 | 27 شهریور 1395 ساعت 15:21 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی: شاید هواداران دلهره داشتند که نیامدند

سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید که این تیم بعد از تعطیلات لیگ روند جدیدی را پیدا کرده است.

عبداللهی: شاید هواداران دلهره داشتند که نیامدند

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با "ورزش سه"  بعد از کسب تساوی در دیدار با پرسپولیس، گفت: بعد از تعطیلی لیگ، تیم ما واقعا تیم خوبی شده و از بازی با ماشین سازی نیز این روند خوب آغاز شده است. در دیدار روز جمعه هم دیدید که ما تیم خوبی هستیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم که قدر ندانستیم. البته هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی داشتند که می توانستند گلزنی کنند اما دیدیم که ما بر خلاف پیش بینی ها از پیش بازنده نبودیم.


سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال برای تساوی به میدان رفته است، افزود: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. ما اکنون تیم خوب و قدرتمندی هستیم که در بازی با ذوب آهن نیز قطعا برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. این بازی نیز نشان دادیم که اختلاف دو تیم به اندازه فاصله در جدول نیست و ما اگر از فرصت ها استفاده می کردیم شانس برد داشتیم.


وی با تایید اینکه استقلالی ها در ضربات آخر کم دقت هستند، بیان کرد: این موضوع برای همه تیم ها اتفاق می افتد و موضوعی فوتبالی است. در دو بازی آخر نتوانستیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم اما خب اتفاقات به شکل دیگری رقم خورد تا در کسب پیروزی ناموفق باشیم اما مطمئنا این روند ادامه پیدا نمی کند.


عبداللهی در پایان درباره صندلی های خالی ورزشگاه آزادی در دربی گفت: امیدوارم که دلیل خالی بودن ورزشگاه مسائل بلیط فروشی باشد اما هواداران به دلیل نتایج تیم در بازی های قبل دلهره داشتند و شاید به همین دلیل ترجیح دادند به ورزشگاه نیایند. البته حاضران در ورزشگاه به خوبی تا پایان بازی از ما حمایت کردند و بعد از اتمام مسابقه منصوریان و دیگر بازیکنان را تشویق کردند. هواداران نشان دادند به خوبی پیشرفت تیم را متوجه می شوند و حالا که باشگاه ترجیح داده تا با حمایت از منصوریان یک تیم خوب برای سال ها در استقلال داشته باشد حمایت هواداران می تواند نقش ویژه ای داشته باشد.

دیدگاه‌ها